veer naar sicilie

Er schijnt een snelle verbinding te zijn van napoli naar palermo; ongeveer in 4 uur zou je er moeten zijn. Ik vind echter nergens een snelle ferry. weet iemandhier iets over?
bij voorbaat dank.

Je zou even moeten kijken op www.traghettionline.net of www.traghettiitalia.it. Hier staan overzichtten van veerboten naar Sicilië. Of die snelle verbinding erbij staat waar je het over hebt, weet ik niet.
succes!
sanne

dank jewel voor de moeite. Het schijnt echter zo te zijn dat die uit de vaart genomen zijn. Het duurt nu tussen de 10 en 11 uur !:sick:
Dan rijd ik liever naar beneden en steek dan over.
Vriendelijke groeten,

Marc

Oh shit, wat jammer. Ik heb dat ook een keer gedaan, van Napels naar Reggio gereden en daar overgevaren, is wel een pittig stuk hoor! Toch wel een behoorlijk aantal kilometers en slechte weg (hoewel ze die geloof ik aan het verbeteren zijn). Maar als je daar dan eenmaal bent, ben je wel binnen no time aan de overkant (halfuurtje als ik het me goed herinner) en is niet duur.
succes!!
sanne

Wij rijden al jaren door Italie naar Sicilie over een tol-vrije 4-baans goede snelweg (denk erom er zijn maar weing benzinestations).

Groet, Jan