Er is Henk en Carolien een drama overkomen. DPG Media Privacy Gate Steek ze een hart onder de riem!
En bedenk svp, dit is een incident dat overal te wereld kan gebeuren. Het maakt Costa Rica niet ineens een ander land. Na twee eerdere bezoeken zou ik er zo weer heen gaan.
De rillingen lopen over je rug als je dit ziet.
Allereerst hoop ik maar dat Carolien snel hersteld van haar verwondingen.
Henk en Carolien daarbij wensen wij jullie ook erg veel sterkte toe om deze slechte ervaring te boven te komen.
En dat de daders maar snel gepakt mogen worden.
Vandaag las ik het ook in de volkskrant van het andere echtpaar, dat het niet heeft overleeft.
Zo maar twee aanvallen binnen een paar weken, hoop maar dat het snel gestopt wordt.
Sterkte nogmaals,
MvG,
Henk, Karin, Finn en Morris
uit Groningen
@ Henk de Lange: Jullie website is verplichte kost voor Costa Rica reizigers. En ik kan me indenken dat jullie een hele speciale band hebben met Henk en Carolien gezien de zoektocht naar jullie zoon.
Ook vanuit hier heel veel sterkte voor Carolien en Henk. Wij zijn er een paar jaar geleden een aantal dagen verbleven. Het was voor ons 1 van de mooiste plekken om te overnachten. Zonde dat een droom zo’n eind moet hebben.
Geniet nog de laatste paar maanden!
Henk en Carolien,
Van ons ook erg veel sterkte gewenst. Wat verschrikkelijk wat jullie hebben moeten meemaken. Ook wij hebben jullie bezocht in september’14. Ontzettend gastvrij en een geweldig mooie plek! Erg jammer dat het zo moet eindigen voor jullie. We hopen dat jullie alsnog kunnen genieten van de laatste tijd en dat Carolien goed mag herstellen.