Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Weet ik ook meteen hoe die kleine over een jaar of 10 over me praat :wink:

@Mar: Haha ja pas maar op… Maar nee serieus mijn moeder danst echt als een maffie… Die gaat ook rustig midden op de straat de Cha Cha Slide van Caspar dansen… Haha dan loop ik mooi snel door!

x

Wees blij dat je moeder zo is!! Nee neem zo’n muppet die niets leuk vind, als je een beetje anders doet meteen gaat mopperen enzo!! Geniet er maar van, ook al is ze geschuffelt!
:wave:

Haha niet zeggen tegen der hoor :wink: Haha dan wordt ze boos! :frowning:

Haha, Cyn ! Leuk toch zo een moeder ! Nou, de mijne is precies zo, niet dat ze gaat dansen midden op straat (is ze een beetje verlegen voor volgens mij) maar als het gaat om pret te maken is het ook altijd zo. Samen shoppen, samen uit, samen thuis en is echt wel relax !

@Cyn:
Mijn zus is ook zo, als ze haar buien heeft kun je er bijna niet mee op de verharde weg komen :embarrese Daar staat tegenover dat je vreselijk met haar kan lachen.

Haha maar mijn moeder kan echt heeeeeeeeeeel vervelend zijn!!! Geloof me soms kan ik echt wel door de grond zakken… :devil:

x

Ken het, zij is precies hetzelfde! Heeft ze haar dolle buien loop ik het liefst een kilometer achter mijn zus.

1 Kilometer? Ik ga liever helemaal weg dan haha… Heb weleens met een vriend van mij op een stoep gezeten 10 minuten verderop, om op onze moeders te wachten… Omdat die idioot aan het doen waren!

x

@Cyn. Juist leuk toch, zie jullie al zitten daar haha!
o ja het is alweer goed he tussen ons of moeten we nog even een vredesnargile roken :wave: :wave:

Ja wij zijn al wel weer vriendjes hoor :wink: We kunnen opzich wel even een vredes(water)pijp gaan roken :wink:

x

Von?? Cyn?? Heb ik iets gemist??
Idd wel bijleggen hoor, dat tapijtje is heeeel smal vanavond(hihi)

Von deed niet zo lief tegen me!!

x

Ach ik weet het weer, en niet teruggelezen, maar gaat erover dat wij naar Istanbul-Alanya bovenaan staan in het vertreklijstje, toch??!!
Ach jullie zijn siewig eggie!!!
Tot vanavond!!

Haha ja inderdaad!

Denk trouwens niet dat ik vanavond mee kan… Hoor net dat ik naar mijn oma moet vanavond… Misschien dat ik later nog achter jullie aanvlieg! maar dat merken jullie dan nog wel!

x

nou lekker dan, ik al maar half, ik plan weer eens een stapavond!!!
Nou doe oma de groeten ok, van mij hihi

Beps ik ben er wel bij hoor vanaaf!!! Gaan we vet LOS! hahahaa

Mooi, jij gaat vooruit, zoekt mooie mannen, ik volg(omdat mijn mannen me zo af en toe een beetje nodig hebben vanavond) en kijk mee, en ohhhhh verder ga ik mee los!!! ZUIPEN EN SJANSEN!!!

EN DANSEN!!! :banana:

toppie ik ga nu naar huis, tot vanavond