He oke heb effe wat afsprakenverzet en ik ga mee naar alanya en istanbul.
Ben daar allebei nog nooit geweest.
En dan kan ik ook mijn nieuwe kleertjes aan.
Tot morgen
He oke heb effe wat afsprakenverzet en ik ga mee naar alanya en istanbul.
Ben daar allebei nog nooit geweest.
En dan kan ik ook mijn nieuwe kleertjes aan.
Tot morgen
He Jac, gezelli, we komen je halen hoor!!
Rien, neem je haar adres ook mee!!
Tot morgen!! Kan wel een ontspannen avond gebruiken!! PUBERS!!! OHWWWW!
![]()
*En een nieuwe Turkse luchtvaartmaatschappij is geboren *…
Zou dát even leuk zijn, stel me zo’n vlucht al voor …heerlijk
Kelebek,Beppie1,Marion,
Jac,Cynthia,Diamond,Von
**en de rest die mee wil ** …16 mei…Istanbul+Alanya
speciale lastminutevlucht door Diairlines;geef je snel op er zijn nog enkele plaatsen vrij op het tapijt
sorry Jacquelientje en Cynthia, even v.d.1e en2 e plek af
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Marjogege…10 juni…Marmaris
Mar…10 juni…Marmaris
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
Jac…5 juli… Turgutreis
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Tot morgen allemaal. Goed gevoel om boven aan het rijtje te staan ![]()
Tot morgen…snel nog ff koffer pakken en dan vroeg naar bed. Morgen druk programma . heb er wel zin in. En idd lekker om zomaar ineens bovenaan in de lijst te staan…XX
Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos, maar vandaag cursus gehad.
Nu even snel op school wat doen en even lezen.
Als alles doorgaat ga ik op 10 juli a.s. naar Side.
Ben bezig met een open ticket te regelen.
Hoop morgen weer even wat meer tijd te vinden.
Slaap lekker en tot morgen, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@llemaal: Groetjes van Bloemmie!!! Alles gaat goed, ze hoopt dat iedereen naar Gumbet komt, en als jullie gaan dan moeten jullie haar ff mailen zodat je dingen voor haar kan meenemen(hihi) Nee hoor het gaat gewoon goed!! Ze vermaakt zich wel, maar mist het gewone zeg maar:yes: !
@Meiden, ik ga wel mee hoor, vanavond, maar moet af en toe ff ‘bellen’, de puber moet leren voor zn theorie, en dat ‘schijnt’ nog eens wat spanning bij ons te geven!! OWHH!!! Slaan mag niet meer helaas:( Hij moet donderdag weer en heeft niet geleerd! En als je er iets van zegt istie zoooo zielig, geen tijd, zwak ziek misselijk!!! BLEHHHHH HELPPPP!!!
![]()
oowwww Beps ! Mss met de deegrol achter de puber aanzitten ? ![]()
@Fransijn. Open ticket?? bedoel je daarmee dat je heenvlucht vaststaat en je terugvlucht nog niet???
Kijk even op www.enka.nl daar vallen de prijzen ook nog wel mee. ach ja, wat is ‘meevallen’ tegenwoordig.
maar je bent er misschien al uit…
Leuk vooruitzicht !!!
@Beps: Heb jij een email van Bloemmie? Ik wil wel wat voor haar meenemen hoor ![]()
x
Ja meld het je wel via msn, maar ik weet wat je mee kan nemen! Meld je dat ook wel via msn ok! En ze wil stappen!!! Nederlands praten en stappen!! Komt goed toch:yes:
![]()
Haha ja komt helemaal goed hoor! Wij stappen toch elke avond. Kan ze Turkish Delight ook wel meenemen dan kan die mooi turks lullen met “onze”(lin&mij) mannen!!
x
@Sev: Alles mag als het gaat om hem ff te pakken nemen!! Wat een EI*** af en toe!!! Ze weten niets, willen alles en doen geen klap!!! SLAAAAAAAN DIE HANDEL!!!(maar dat mag niet meer van onze regering!!)
@Cyn: Wij zijn oud hoor, dat stappen is minder bij ons(hihi) Maar ik ga wel mee, ik offer me wel op!!
![]()
GEZELLIG!! Heb zelfs mijn moeder omgepraat dat ze mee moet naar het Oranje Cafe voor het Nederlands elftal haha… Als ze maar niet mee uitgaat ![]()
Je moeder niet, ik wel, we schelen bijna niets hoor!! (maar ja ik ben je moeder niet he, en mag dus meer zien hihi)
nou we maken er een feest van
![]()
Haha precies
Mijn moeder mag niet alles zien… En mijn moeder danst als een idioot hahaha… Af en toe gaat ze dansen op Turkse muziek… Nou dat wil je echt niet meemaken hoor!
x
Wel!!! Ik wil ook lachen in mn vakantie hahahaha!!! Nee ik dans lekker(not!)
Maar we maken wel lol hoor, let maar op!! Hahahahaha
![]()
Mijn moeder zei laatst tegen mij: “Nou ik denk dat ik me de hele vakantie met je vader moet vermaken, want jij gaat Kebab eten met beps, naar de voetbal kijken etc” Dus heb maar gezegd dat ze meemag. Haha anders gaat ze weer janken…
x
@Beppie:
Kids!!! Ontzettend leuk maar soms…moet je niet tot 10 maar tot 50 tellen . Die van ons is sinds de vakantie ook niet te harden en is nog niet eens aan het puberen. Heeft moeite met die omschakeling vakantie-school. De laatste tijd ging het heel goed maar af en toe komen zijn autistische trekjes naar boven. Maar het is niet anders, hij is nu eenmaal zo. Maar hopen dat hij snel weer in een ‘goede bui’ is.