Veel meer zien van Griekenland met een huurauto

Veel meer zien van Griekenland met een huurauto

Ga je voor een onvergetelijke topvakantie? Kies dan voor een huurauto van Sunny Cars. In alle vrijheid en 100% zorgeloos rondtoeren. Zo zijn in de scherpe all-in prijs alle nodige verzekeringen inbegrepen. Je hebt geen extra kosten ter plaatse. En geen vervelende verrassingen zoals hoogseizoenpech: alle auto’s weg. Als je op tijd boekt bij Sunny Cars heb je tegen een scherp tarief ruime keuze uit het aantal auto’s en de verschillende categorieën.

sunnycarsgriekenland.jpg

Nergens kun je zó fantastisch island hoppen als in Griekenland. Reis bijvoorbeeld van het vasteland kosteloos naar een eiland. Of hop van spectaculair feesteiland naar adembenemend prachteiland. Ondertussen genietend van al het moois dat je zonder huurauto niet had gezien. Je auto mag uiteraard gewoon mee op de ferry. Aanrader: huur een Jeep. Comfortabel en je ontdekt veel meer. In Griekenland is een extra bestuurder altijd bij de prijs inbegrepen. Handig, kun je afwisselen en het kost je niets extra. Wil je niet de hele vakantie toeren? Vanaf drie huurdagen kun je de auto bij je hotel of appartement laten afleveren. Ideaal! Boek nu en geniet!

Check de actuele prijzen via www.sunnycars.nl/auto-huren/griekenland

Wel ik ben aan het kijken om een wagen te huren. Maar ik wil naar Macedonia vanuit Griekenland. Ben ik dan verzekerd met een huurwagen vanuit Griekenland?
Groeten

Bedankt voor je bericht. Helaas is een grensoverschrijding vanuit Griekenland niet toegestaan. Indien je wel de grens over zou gaan naar Macedonië, dan rijd je onverzekerd rond.

Met vriendelijke groet,
Sunny Cars

Kan ik dan geen extra verzekering nemen?
gr.

Beste,

Het wordt niet aangegeven in de huurvoorwaarden, echter kunnen we dit proberen aan te vragen voor je bij de verhuurder ter plaatse. Het makkelijkste is om je aanvraag voor de grensoverschrijding samen met de gewenste huurperiode, ophaallocatie en autocategorie via reservation@sunnycars.nl door te geven. Mijn collega´s kunnen een optieboeking voor je plaatsen met de aanvraag voor een grensoverschrijding. Uiteraard zijn er geen kosten voor de aanvraag en kun je er ten allen tijden kosteloos van afzien.

Met vriendelijke groet,
Sunny Cars

Ik zou ook graag een auto huren ? En we gaan naar kreta ? Hoe moet ik nu verder ? Want op die link van u staat kreta niet of in een andere taal ? Sorry maar ik weet hier van niks

groetjes linda

Beste Linda,

Via de volgende link kom je direct uit op autohuur op Kreta. http://www.sunnycars.be/huurauto/kreta.html
Je zal zelf nog de plaats moeten selecteren waar je de huurauto wenst op te halen.

Met vriendelijke groet,
Sunny Cars

Hallo.
Gewoon altijd bij Sunnycars huren!
Echt Super geregeld en nooit problemen.
Je kan het allemaal hier in Nederland al regelen of via je reisburo
of via internet www.sunnycars.nl
Ik heb hele goede ervaringen.

Mvg.Sjef.