Vanuit Turkije

Merhaba Allemaal
Zoals belooft een berichtje hier uit kuþadaþý.
Ben inmiddels een maand hier en heb het geweldig naar mn zin.
maar dat wist ik al van te voren dat dit zo zou zijn.
Het weer is al heerlijk hier en het was erg druk in de meivakantie…
Jammer dat zoveel mensen gelijk negatief reageren als er maar iets voordoet…
Wij hebben vanuit hier alle gasten gewoon thuisgekregen en overgeboekt naar andere maatschappijen.
of ze vlogen via brussel. met gewoon Onur Aýr.
want er zijn ook goede vliegtuigen hoor. ze halen alleen de rotte eruit en dat ýs juist goed toch?
Maar geen zorgen, je kan gewoon allemaal gezellýg naar turkýje komen.
Mn eigen huisje ýs bijna klaar en tot zolang verblijf ik in een hotel.
maar kijk er wel naar uit nog een paar weekjes en het ýs Cok Guzel.
voor nu dus allemaal de groetjes van mýj, nog wat van de andere reps gehoord? hoe ze het hebben?

heyzz…

leuk dat het je zo goed bevalt…!!
veel succes nog met je eigen huisje…echt leuk!!
en de taal…? leer je hem of kon je 'm al?

groetjes

filiz

Hé wat leuk om wat van je te horen! En dat je het -zoals verwacht- zo naar je zin hebt daar!
Heel veel plezier in je nieuwe huisje, geniet er lekker van!

Groetjes, Diamond

zeker leuk dat je een berichtje achterlaat. heb vandaag ook al gehoord dat het daar lekker warm is. ben flink jaloers. Geniet er maar van en helemaal als je huisje klaar is.

heho,

Wat supper dat je t zo naar je zin hebt!!
Ik zelf ga deze zomer ook voor goed na kusadasi en k ben zoo zenuwachtig. :wink: ik verheug me er vreselijk op. ik ga je nog mailen als t mag kenk nog paar dingen an je vragen. Maar in elk geval geniet er maar van ik ben kei jaloers op je haha :stuck_out_tongue:
en hopelijk blijf je ook een beetje vertellen wat je allemaal meemaakt enzo
Vinden we allemaal leuk denk k.

Nou meid succes ook met je huisje
Groetjes van jekka :smiley:

Leuk mensen dýe reactýes, ben ýk toch nog niet vergeten!!
En de taal?? ja gaat aardig mýjn probleem is dat ik wel veel woorden ken maar zinnen maken moeten ze hier erg om lachen… zegt genoeg he grýnzzzzz…
maar jullýe wýllen dus verslag…oeps… heb ýnmýddels al 3 huwelijksaanzoeken gehad… ik heb ze een bril aangeraden haha.
hýer op kantoor hebben we een deens meisje, (spreekt deens en engels)
een duýts meisje,(spreekt duýts en turks)
en ik, kun je je voorstellen hoe er hýer gesproken en gecommunýceerd wordt.
in 1 zin duits-turks-engels-nederlands best wel grappýg.
gisteravond was ik even in het centrum. er komt een turkse mevrouw op me af en vraagt me ben jij joke? dan kijk je dus wel raar. ze had mijn naam van toeristen gekregen met omschrijving nou die was dus goed blijkt.
Ze heeft een bar met nederlandse muziek en kroketten en frýkandellen, laat ik daar nou net niet op zitten te wachten, eet liever turks… maar ja zal er weleens met een groepje toeristen naar toe gaan kijken of het bevalt…
en jekka je vraagt mag ýk maýlen mag altýjd maar ze genieten hier graag mee op het forum hoor maar voor je geheime vragen (grinzz)joketurkije@hotmail.com
Groetjes allemaal weer van Joke

Wat geweldig dat je het zo naar je zin hebt! En bijna een eigen huisje echt super!! Nog een paar nachtjes (2!) en dan vertrek ik ook weer naar Turkije, helaas maar voor 2 weken…Leuk om jou belevenissen te lezen, lijkt het net alsof ik toch een beetje daar ben.

Houd ons op de hoogte, kedine iyi bak…

Liefs Linda

heyhey…
wat fijn dat je het naar je zin hebt…denk dat de meeste van ons echt jaloers op je zijn!!! ik in elk geval wel :wink:

hou je ons op de hoogte…?
groetjes yvonne

Je zit in Kusadasi?

hey,

Leuk om een eigen stek in Kusadasi te hebben. Waar bevind jou huis zich dan? In het centrum ?
Moet echt leuk zijn daar te wonen !

Groetjes xxx

heerlijk voor je dat je het zo naar je zin hebt :smiley: en zo’n nederlandse bar, tja, je moet er idd maar zin in hebben. op zich wel leuk dat ze naar je zocht :wink:

nog een fijne tijd gewenst