Vanuit Thailand naar China?

Hoi!

Ik reis morgen naar Chiang Mai en wil daar een visum voor China regelen. Ik dacht dat het in Chiang mai ook kon bij het Chinese consulaat?

Weet iemand of er een mogelijkheid is om in China te komen vanuit Thailand? Of is het alleen mogelijk om eerst naar Laos te gaat en vanuit Laos naar China te gaan?

Iemand ervaring met visum aanvragen voor China in Chiang Mai? Of is het helemaal niet mogelijk en moet ik het sowieso vanuit Laos doen?

Alvast bedankt!

Groetjes Mlot

Wil je vliegen? Als je niet wilt vliegen zul je via Laos moeten.

Ik denk dat het visum in Chieng Mai te regelen is, al is het in BKK waarschijnlijk sneller en goedkoper.

In Bangkok kom ik helaas niet meer. Dus visum zal ik moeten regelen in Chiang Mai.

Kan je vliegen vanuit Chiang mai naar Yunnan? Ik wil namelijk alleen provincie Yunnan bereizen en vervolgens door gaan naar Vietnam.

Kan volgens mij niet.

Oke dan wordt het een visum aanvragen in Chiang Mai en dan doorreizen naar Laos en vanuit daar naar China.

Heeft iemand ervaring met visum aanvragen in Chiang mai?.. Weer iemand wat ik hier allemaal voor nodig heb, welke papieren enzo?

Kijk even op de website van China Eastern…volgens mij vliegen zij een paar keer per week nonstop tussen Chiang Mai en Kunming…

1 like