Hallo,
Wij willen graag naar het oerwoud, maar ik hoor dat Taman Negara erg toeristisch is. Klopt dat? Ik lees ook goede dingen over Kuala Lipis. En dat je ook van daar uit het oerwoud in kan. Iemand daar ervaring mee?
Hallo,
Wij willen graag naar het oerwoud, maar ik hoor dat Taman Negara erg toeristisch is. Klopt dat? Ik lees ook goede dingen over Kuala Lipis. En dat je ook van daar uit het oerwoud in kan. Iemand daar ervaring mee?
Heb iets gelezen over een jungle trein, is dat wat? Zie ook http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=94261&p=598330&viewfull=1#post598330
Jungle trein is gesloten op het moment voor zover ik weet. Zal ik binnenkort eens navragen, want hij is heel wisselend open en gesloten vanwege regenval, overstromingen en werkzaamheden.
Taman Negara is zeker toeristisch, maar alsnog de moeite waard. Wanneer je niet rond het hoofdgebouw blijft plakken, maar zelf wat dieper de jungle in gaat op eigen gelegenheid dan is het er rustiger dan waar dan ook zo ongeveer. In een lange tocht van bijna een dag 1 vogelaar tegengekomen toen ik naar Bumbun Kumbang liep.
Ik zou zelf gewoon naar Taman Negara gaan, is heel erg indrukwekkend. Gewoon in de ochtend en avond wandelen en je ziet al helemaal niemand meer. Nadeel is wel dat je in principe in het dorpje moet overnachten en dat je daar dus veel andere toeristen tegen gaat komen - hoe dan ook.