Vanuit kathmandu naar delhi, rond 20 juni t/m 20 juli 2012

Hee,
Ik ga vanaf januari t/m juni stage lopen in Nepal. Daarna wil ik graag vanuit Kathmandu doorreizen naar Delhi. Ik zou graag een aantal plekken tussendoor bezoeken, maar wil nog samen de route bepalen (of het een reis met een enorme omweg word of toch de redelijk snelste route).
Ik wil rond 20 juni vertrekken en dan nog ongeveer een maand reizen.
Iemand die het leuk lijkt om mee te gaan?
groetjes Naomi

Ha, ben -weliswaar in andere periode- zelfde reisbeweging van plan. Kan vanuitNepal een visum voor India geregeld worden? Of moet/kan dan al in NL?
Wim

Hoi Wim,

In Nepal kun je prima een visum voor India verkrijgen. De procedure is wat omslachtig, waardoor je er zeker twee dagen voor uit moet trekken om het visum te bemachtigen.

Hoi Naomi!

Wij, een stel van 24, reizen vanavond van Vietnam naar China. Het plan is om over een week of 5 te vliegen naar Kathmandu. We willen dan graag een trekking van een paar dagen lopen en evenueel kijken of we een tocht naar Lhasa kunnen maken.

Ook willen we daarna nog door naar India om vervolgens eind juli weer terug naar Nederland te vliegen. We weten nog niet precies wanneer we in Kathmandu aan zullen komen omdat we nog geen ticket hebben geboekt.

Wel lijkt het ons heel leuk om in Nepal met wat andere reizigers te reizen! Wellicht kunnen we tegen die tijd een stuk samen reizen. En misschien zijn er nog wel andere mensen die zich bij ons aan willen sluiten…?!

Groetjes, Tamara & Bas

Hoi Tamara en Bas,
Mijn plannen zijn wat anders geworden sinds ik dit bericht heb geplaatst, mijn moeder komt over 2 weken en we willen niet heel lang in Nepal blijven, dus over 5 weken ben ik zeker niet meer in Nepal.
Dus helaas lukt het niet om samen te reizen.
Groeten Naomi

Hoi Naomi,

Bedankt voor je reactie. Heel veel plezier met je moeder!

Groetjes!