Vanuit Bangkok naar andere delen in Thailand en Myanmar en Laos tussen oktober en maart

Vanaf begin oktober tot eind maart ben ik in Bangkok en ga vandaar uit naar andere delen van Thailand zoals Koh Mak, Hua Hin, Koh Samui, Chiang Mai, Ayutthaia maar ook naar Myanmar en Laos. Ik reis low budget per bus en trein en verblijf in redelijke hostels. Als er iemand is die in Thailand, Myanmar of Laos een paar dagen samen wil reizen dan graag een berichtje.

Hee John,

Ik heb een vliegticket geboekt voor 12 oktober t/m 11 december, deze tijd ga ik spenderen in thailand.
Misschien dat we een tijdje kunnen optrekken voordat je naar myanmar en laos gaat.

Mijn plannen zijn om zuid/noord en oost thailand te bezoeken.

Ben je nog steeds opzoek naar een reisgenoot?
Hoor het graag van je!

Dag John,

Ik ga van 18 december tot eind januari naar Thailand en ben van plan om Myanmar, Laos en Cambodja te bezoeken met de backpack.

Ik ben opzoek naar mensen om de feestdagen mee door te brengen en korte tijd met mee te reizen. Als het je leuk lijkt korte tijd samen te reizen dan hoor ik het graag.

Groetjes

Hallo Rudger en Rocco, ik stuur jullie beiden een PM met mijn email adres, dan communiceren we zo wel even verder Gr, John