Beste Reizigers,
Op het allerlaatste moment hebben we besloten om naar Vancouver te gaan. We vliegen terug vanaf Calgary.
We huren een tent en een auto en off we go! Helaas hebben we maar een dag 0f 10-11. Wat is een goede route en wat zijn de highlights? Bovendien willen we ook nog wandelingen maken, orka’s en walvissen spotten en niet hele dagen in de auto zitten. We zijn met zijn vieren waaronder twee tienermeiden.
Ik weet dat we niet alles kunnen zien, maar wil wel graag de highlights zien. Heeft er advies voor ons?
Alvast bedankt
Hoi!
Ik weet niet of het nog op tijd is, maar wij hebben identiek dezelfde reisroute gedaan. Wij hebben walvissen gespot op Vancouver Island en zijn dan doorgereden richting Calgary. Ik heb een eigen reisblog, waar ik deze route mét hoogtepunten en campings beschrijf. Kan misschien handig zijn voor jou: Hoe plan je een reis door de Canadese Rocky Mountains? - Wanderer's Blues
Veel reisplezier!
Marijke
Hartstikke bedankt Marijke,
We hebben het op het laatste moment afgeblazen, dus de reis zit nog in de planning. Ga je blog lezen.
Groeten Melissa
Oh jammer, maar ik kan je zeker aanraden om er toch nog eens werk van te maken. Het is echt één van de mooiste reizen uit m’n leven geweest!