Vanaf september Australië verkennen

Hallo allemaal!

Ik ben Anneke, 21 jaar en woon in Utrecht. In juli ben ik klaar met mijn studie en ik heb altijd geroepen dat ik na mijn studie een mooie reis naar Australië wil maken. Nu is het dan zover en iedereen die altijd riep: ‘super leuk ik ga zeker met je mee’, zijn of nog aan het studeren, hebben geen tijd of geen geld. Toch wil ik nog steeds heel graag in september naar Australië. Het lijkt me veel leuker om samen met iemand te gaan dan in je eentje. Natuurlijk leer je snel genoeg mensen kennen, maar ik heb niet zo’n zin om steeds weer verplicht gezellig te moeten doen en je voor te stellen om aanspraak te hebben. Het lijkt me veel gezelliger om met iemand te reizen die dezelfde reis maakt, zodat je het bijvoorbeeld ook kunt hebben over wat je vorige week gezien hebt, zonder dat je dat hoeft uit te leggen.

Ik wil zoveel mogelijk van Australië zien, maar heb nog geen concrete plannen gemaakt. Ik wil er niet gaan werken, want dat kan ik daarna in Nederland wel weer doen.

Spreekt dit verhaal je aan en lijkt het je wat om in september 2009 samen voor 2 maanden Australië te gaan verkennen, dan hoor ik dat graag van je!! Misschien kunnen we wat afspreken, kijken of het ons allebei leuk lijkt en onze ideeën op elkaar aansluiten en evt. plannen maken voor een geweldige mooie reis!

Groetjes,

Anneke