Vanaf 29 juli 2009 ook East Coast??

Hey medereizigers!!

Na 6 weken roadtrippin’ door California verblijf ik nu voor 2 weken op Hawaii. Op 29 juli vlieg ik door naar de East Coast om daar ongeveer 2 weken te verblijven voordat ik weer terugkeer naar Nederland. New York staat in ieder geval op de agenda (2 t/m 9 aug), maar o.a. Washington DC lijkt me zeker het bezoeken waard.

Ben jij rond deze tijd ook in die buurt en heb je zin om samen de boel te verkennen… lijkt me leuk!! Laat het me weten!

Greetz
Elvira

Hey! Zo te horen heb je al een bijzondere reis achter de rug! Gaaf zeg!

Ik vertrek volgende week naar New York. Ik ben daar ongeveer een week, om daarna door te reizen naar LA en Oahu. Ik denk dat ik er tot ongeveer 10 augustus ben. Als het je leuk lijkt om een keer te ontmoeten, send me a message! Ik ben waarschijnlijk de hele week in hetzelfde hostel in de buurt van |Central Park.

Groetjes!
Dennis

Hey Dennis!

Leuk van je te horen! Jazeker, tot nu toe is mn trip echt geweldig, na een weekje op Oahu zit ik nu een week op Kauai… zeker een aanrader!! Anywayz, ik kom op 2 aug aan in New York en neem op 9 aug het vliegtuig terug naar Nederland ;-( … Ik verblijf ook in een hostel in de buurt van Central Park, Jazz on the Park geloof ik… Lijkt me leuk om ergens af te spreken!! Wanneer kom jij aan en in welk hostel verblijf je? Ik ben ook in California geweest, o.a. LA dus wellicht kan ik je nog van bruikbare tips & tricks voorzien :wink:

Groetjes,
Elvira (29)

Hey Elvira!

Ik weet zelf nog niet echt welk hostel ik eruit pik. Zolang het maar in de buurt van CP en de metro is. Er zijn er zo ontzettend veel, dat het lastig kiezen is :so: Heb wel goede dingen gehoord over de Jazz-hostels! Is het trouwens op Oahu een beetje te doen met goedkope overnachtingen ? Volgens mij heb je ongeveer mijn reisplannen achterstevoren gereist :slight_smile:

Ik kom overigens 3 augustus aan in New York, en blijf daar een weekje als het bevalt. De voorpret is echter al een tijdje bezig!

Groetjes!