Hoi,
Ik ga 29 septmeber voor 3 maanden naar Amerika. Ik begin in Boston en vanuit daar ga ik naar New-York, Washington, San Fransisco, San Diego, LA en misschien Las Vegas.
Zijn er meer mensen die ook ongeveer deze plannen hebben of rond deze tijd ook in Amerika zijn?? misschien kunnen we dan dingen samen gaan doen…
Ik ben van plan om over een maand of twee naar de Verenigde Staten te gaan. Ik ga echter wel tegen de richting in die jij voor ogen hebt. Ik wil namelijk vanaf Denver of Salt Lake City naar Chicago/Milwaukee rijden met de auto. Maar ik dacht, je hebt drie maanden, misschien maakt het een kans. In Milwaukee ga ik vervolgens vrienden opzoeken die ik in Moskou heb ontmoet afgelopen zomer. Voor de autoreis wil ik ongeveer een week uittrekken. Misschien is het een leuke afwisseling tijdens je trip. In ieder geval zie je op die manier veel van het binnenland. Ik ben 24 en woon in het oosten van het land. Het belangrijkst vind ik dat alles heel relaxt gaat en dat ik goed overweg kan met mijn reisgenoot. Ik hoor wel of jet het wat vindt.
Hoi Sjaak,
Klinkt goed! In de maanden oktober en november zit ik in het oosten en heb daar al wel wat dingetjes vast staan. In de maand december kan ik evt. naar het binnenland. Ik moet wel met kerst in LA zijn omdat ik vanuit daar weer naar huis vlieg. Heb je ong. een datum wanneer je van plan bent om te gaan??
Leuk dat je reageert! Ik heb nog geen ticket geboekt dus de datum zouden we nog overeen kunnen komen. In plaats van november wil ik ook best de eerste twee weken van december gaan. Dan zou ik de eerste week van december die trip met de auto willen maken. Die periode is voor mij ook prima te doen en dan kun jij ook met kerst in LA zijn. Laatste week november/eerste week december is ook een optie voor mij.
Ik meen dat je eind september vertrekt. Het lijkt me wel leuk om voor die tijd een keer wat af te spreken in Nederland. Dan kunnen we kennis maken met elkaar en besluiten of we wel met elkaar op vakantie willen, ook belangrijk denk ik. Ik woon zelf in Zutphen. Ik hoor graag van je.
Ik ga 29 september al weg dus ben nog maar 1,5 week in nederland. Met Thanksgiving (27 november) zit ik nog in Washington en daarna wou ik richting San-Fransisco gaan. Ik woon zelf in Deventer, redelijk in de buurt dus. We kunnen evt. volgende week wat afspreken en dan kijken of het mogelijk is…