*Als het goed is (J1 visumpapieren zijn terwijl ik dit schrijf onderweg van VS naar Den Haag) zit ik vanaf september t/m december 2008 in de USA (omgeving Chicago). In die periode zal ik zo’n 12 weken stage lopen, en de rest heb ik alle tijd om lekker te reizen en te genieten. *
*Uiteraard is dit niet alles in je uppie en hebben de mensen om mij heen (ook op dat moment) gewoon werkverplichtingen, dus wellicht is er iemand die in de maanden september - oktober - november - december ook in de States vertoeft? *
*Van een weekendje NYC/Miami/SF, tot een langere reis, alle opties zijn gewoon nog open. Ik ben in 2005 al langs de West-coast geweest (SF/Yosemite NP/Vegas/Grand Canyon etc), maar dit betekent niet dat ik hier absoluut niet meer heen wil. Hoewel er uiteraard nog veel meer vreselijke gave dingen te beleven zijn daar! Misschien de Oost-zijde? Of Florida? *Ik hoor graag of er iemand is die ook graag veel wil zien, beleven en met name genieten!
Als je vragen hebt, stel ze ajb! Ik heb ook geen idee hoe dit allemaal in zijn werk gaat op dit forum, maar uiteindelijk komt alles vast op zijn pootjes terecht
Hallo Amanda…van 3 tot 5 nov verblijf ik in Washington, daarna met de trein naar Florida…
Genieten is het doel van mijn reis die ik eigenlijk samen met iemand zou maken, maar dus nu in m’n eentje ga doen …tenzij ik een leuke reisgenote vind…
Ik hoor het wel…thnx, en in ieder geval heel veel plezier daar!
gr Aad
Ik wil half/eind november naar de Verenigde Staten en wel Chicago/Milwaukee. Ik heb afgelopen zomer in Moskou een Amerikaans stel ontmoet die in Milwaukee wonen. Daar zal ik dus een tijdje (week) verblijven, maar aangezien ik niet iedere dag in Amerika kom (sterker nog, het wordt de eerste keer) wil ik wel meer zien. Daarom heb ik het plan gevat om naar Denver of Salt Lake City te vliegen en daar een auto te huren om vervolgens dwars door het binnenland richting Chicago te rijden. Lijkt me een geweldige ervaring. Gewoon rustig aan, slapen in motels ofzo en overdag genieten van de omgeving, dorpjes, mensen. Lijkt het je wat? Ik hoor het graag.
Ik ben overigens 24 jaar en ik woon in het oosten van het land.
Ik zie dat je dit bericht een tijdje geleden alweer gepost hebt, dus ik hoop maar dat je nog openstaat voor nieuwe plannen.