Van vliegveld Girona naar Estartit

Hallo,

Weet iemand ook of er een bus of pendeldienst van vliegveld Girona naar Estartit ( Costa Brava) rijd?
Vr gr Winie.

een rechtstreekse route heb ik niet kunnen vinden.
Maar je kunt in ieder geval wel van het vliegveld via de stad Girona met de bus naar Estartit. Zie bijvoorbeeld http://www.ampsa.org/eng/serveis_regulars.html.

Mocht je met RyanAir vliegen: deze maatschappij regelt vaak busverbindingen van het vliegveld naar populaire bestemmingen in de buurt. Dit was mijn ervaring in Italië althans… Mocht je met een andere maatschappij vliegen: de bussen zijn niet echt eigendom van RyanAir, dus ze nemen ook andere passagiers mee.

Bedankt voor je reactie, heb je toevallig ook nog een aanknopingspunt van een website o.i.d waar ik kan zoeken? heb n.l heel internet afgestruind voor busverbindingen maar niets gevonden.
Vriendelijke groet Winie.

Het bedrijf heet Terravision (het was even zoeken). Voor zover ik op hun website kan zien, zitten ze wel op Girona Airport, maar rijden ze alleen naar Perpignan.

Overigens zie ik op de website van Girona Airport dat er diverse busverbindingen worden verzorgd door Sarfa en Barcelona Bus. Deze kunnen je van het vliegveld naar diverse plekken in de Costa Brava regio brengen.

Veel plezier met uitvogelen! :slight_smile: