Eind januari gaan we 3 dagen naar Barcelona stad, daar hebben we ook een hotel.
We vliegen met Ryanair naar Girona. De heenreis is geen probleem om met het openbaar vervoer in Barcelona te komen, maar onze terugvlucht vertrekt al om 6.20 uur. Wat raden jullie ons aan?
Hotel omg. Girona
Taxi (wat zijn de kosten ongeveer? en zijn er ook genoeg rond 4.00u 's nachts?)
ik heb er geen idee van maar ik heb hetzelfde probleem (ik had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan)
een vriend van mijn moeder vertelde mij dat er een soort speciale nachtbussen zijn naar de luchthaven, volgens mij is dit wel niet echt goedkoop)
groetje
Ryanair heeft speciale bussen die je van de luchthaven in Girona naar het treinstation in Barcelona brengen. (6 euro dacht ik… of was het 11?)
Terug gaat ook. Wij hadden erg vroeg de bus naar Girona (6.30 dacht ik) er er waren nog bussen daarvoor.
Wij hadden bij de VVV in Barcelona (dit zijn van die kleine open standjes, op de Ramblas staat er een) gevraagd hoe we terug moesten naar Girona. Zij hebben een kaart met waar de bussen vertrekken en op welke tijden. De bustijden zijn aangepast aan het vliegschema van Ryanair. Er staat precies op hoe laat je de bus moet nemen als je om zo laat het vliegtuig hebt. Deze zijn gewoon gratis.
je kan inderdaad met de nachtbus van barcelona naar Girona. Maar Girona is ook een hele leuke stad om een dagje te blijven en erg mooi en relaxed. Slapen kun je op veel plaatsen van goedkoop tot luxe Dus effe kiezen wat je gaat doen.
hey! geen zorgen! op estacio del norte (naast metrostation arc de triomf) vertrekken bussen naar he vliegveld van girona. de tijden dat die bussen vertrekken zijn precies afgestemd op de vluchten van ryanair. je kunt op het vliegveld van girona een foldertje krijgen hiervan (met alle tijden erop). taxi zou ik zeker niet doen, dat is echt duur. en die bussen zijn 20 euro heen en terug dacht ik! succes ermee!
Hallo, ik vlieg 16 januari voor een optreden naar Girona! Zou er eigenlijk nog een paar dagen aan vast plakken maar vlieg nu wegens een optreden in Nederland terug op 18 januari 2009 om half 8 's ochtends. Hoe kom ik van Barcelona op vliegveld Girona? Want als ik mijn vliegtuig mis heb ik een groot probleem haha, help!
Hoi Col19,
Je kan bovenstaande link proberen of even kijken op http://www.barcelonabus.com/
Op deze sites vind je info/tijden mbt de bus van en naar het vliegveld!
Als je met Ryanair vliegt is de kans groot dat die kaartjes door de bemanning in het vliegtuig worden verkocht, naast telefoonkaarten, krasloten en overig leurwerk. Misschien even navragen bij ryanair?