Ik vlieg met Ryanair vanuit Charleroi naar Girona. Weet er iemand of er (ook op zondag) bussen zijn naar de kust vanuit Girona? OF moet ik een taxi nemen?
De kust is groot, heb je ook een specifieke plek in gedachten?
In ieder geval gingen er altijd bussen aansluitend op de ryanair vluchten naar Barcelona. Informatie daarover kan je op de ryanairsite vinden (misschien gaan er dus ookwel bussen naar andere plaatsen).
Vanuit Barcelona kan je dan een bus of trein nemen naar de plaats die je in gedachten hebt. De treinmaatschappij heet renfe. En voor de bussen kun je kijken op www.auto-res.net
Succes en veel plezier,
Cin
Hoi,
Vanaf het vliegveld gaat er een bus van Sarfa naar Lloret de mar, en er gaat een bus en trein geloof ik naar Barcelona en vandaar kun je door naar Salou of de andere kant naat Malgrat
Groetjes Yellow ducky
Ik moet naar Palamos (naast Playa de Yaro). Ik veronderstel dat ik daar dan ook wel zonder problemen geraak. Het is wel op een zondag.
Alleszins al bedankt voor de uitleg.
Groetjes
Bluejan
Bussen Sarfa rijden iedere dag en voor spaanse begrippen erg stipt (stipter dan de NS zullen we maar zeggen)…Ga naar Sarfa desk op Girona Aeroport en neem de bus naar GIRONA CENTRUM!!! Vanuit daar reis je door naar Palamos HELE HELE hoge frequentie…Girona estacio is Sarfa hub als het ware (dus vanuit hier kun je bijna de hele costa brava afreizen, in tegenstelling tot Girona vliegveld die je gare opties voorschotelt: Lloret, Rosas en Figueras)…Dus neem vanuit Girona centrum direct de bus naar Palamos…stap uit en ga meteen even eten in de mooie binnentuin Hostal Vostra Llar tegenover het busstation…aanradertje voor echt catalaans eten!
Oow ja trouwens:
http://www.sarfa.com/paginas/interurbano_trayectos.php
hier kun je het allllllemaal vinden