Bus Girona Barcelona

Wie weet waar je een kaartje voor de bus van Girona airport naar Barcelona kan kopen?
Ik kan het niet vinden op de site van sagales.

groeten adeel

http://www.sagales.com/index.php?nIdioma=LANG3

Groetjes,

Mabel

ik heb maar een mailtje naar barcelonabus gestuurd want ik kan het echt niet vinden op de site
wel waar je de ticket kan kopen op station nord maar niet waar deze te koop zijn op de luchthaven.
nu maar hopen dat ze antwoorden.

maar bedankt.

Als je op de linkt klikt, zie je bovenaan twee grijze balken met from en to. Daar kies je Barcelona cq Girona uit. Het staat er echt hoor!

Ik zie het echt niet, wat staat er dan ?
Ik zie alleen een timetable en waar je karten kan kopen op station nord.

Nou moe, ik zie het wel! Boven het kaartje zie je FROM en TO staan met daaronder twee grijze balken. Daar moet je op klikken om Barcelona en Girona tevoorschijn te halen. Stuur me anders een mail via e_mabel@yahoo.com dan stuur ik je een screen print (kan ik hier niet plaatsen) :wink:

waarom al die moeite toch?
tuurlijk kan je gewoon-bij iemand in een loket-een kaartje kopen, ze verwachten amper anders. 98% van de met die goedkope RYAN aankomers wil toch meteen direkt naar Barca-in die bus.
als je nog 1-2 euries wil sparen-dan neem je de stadsbus naar het estacion RENFE in Girona-en dan de cercanias/rodalies tren, of voor ietsje meer de wat luxere catalunya expres.

Zoals ik al in een ander draadje aan adeel had gemeld denk ik dat de bemanning van Ryanair die kaartjes zelfs wel eens in het vliegtuig zouden kunnen verkopen.

Hola Adeel,

Bij deze ook een reactie van mij. Ik weet niet of je met Ryanair vliegt naar Girona luchthaven? Maar als je naar buiten loopt zie je gelijk aan de rechterkant een hokje/loket staan en bussen waarop staat BARCELONA. Je kunt dan bij dat hokje/loket een buskaart kopen en een enkele reis kost €12.00 en een retourtje €22.00. Het duurt 1 uur en 15 minuten met de bus en dan stopt die bij het station Estacío del Nord, dat is bij Arc de Triomf. Ik ben onlangs zelf met Ryanair gekomen en mijn vriendinnen ook en het is zeker te doen. Je kan ook met de trein gaan maar dan moet je eerst naar Girona stad zelf.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel plezier alvast!

Un Saludo, :dag:

Oh-Carlos

Heel erg bedankt.
Ben net weer terug en je verhaal klopt.
Het is erg gemakkelijk . Deur uit rechts en dan zie je het hokje voor de kaart verkoop al.Je kan niet van te voren reserveren.
IK zelf was bang dat we in tijd nood zouden komen.
maar het is zo goed op elkaar afgestemd. je kunt gewoon je koffers op halen en rustig naar de bushalte lopen.

bedankt allemaal voor de info.