Van Singapore naar Kuala Lumpur

Hier nog een klein vraagje:

Weet iemand hoeveel tijd je ongeveer moet uittrekken om van Singapore naar Kuala Lumpur te komen? Vindt het heel moeilijk om de afstanden (tijd) in te schatten om van de ene naar de andere plek te komen. We vertrekken 10 januari (`s ochtends) uit Singapore en zouden eigenlijk 13 januari vanuit KL naar Jakarta willen vliegen, dus dat zou betekenen dat we 3 dagen hebben om in KL te komen. Zou dat lukken?

P.S. het is niet erg als we ons even moeten haasten, we hebben na terugkomst van Java nog tijd om meer van Maleisie te zien(op ons gemak)

Alvast bedankt,
Lisanne

Is al opgelost, heb een hele goede treintabel gevonden met treinen van Singapore tot KL (in een uurtje of 5).http://www.seat61.com/Malaysia.htm dit is de site, voor mensen die het misschien ook handig vinden. Ook nog heel goedkoop (altijd fijn) iets van 5 euro ofzo.

prachtig!! Mooie reis gaan julile maken!! Veel plezier!

Ja, heerlijk kan niet wachten!!! Na Singapore, Maleisie (Borneo) en Java volgen trouwens ook nog Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Australie en Nieuw-Zeeland. Dus de komende 8 maanden worden voor mij echt om nooit te vergeten.
Als je trouwens nog super goede Azie tips hebt, mooie plekjes enz. Let me know!

Groetjes,
Lisanne

Ik ben zelf alleen nog maar in Maleisie geweest (op het schiereiland) dus niet Borneo… Maar ik vond het geweldig!!! In maart hoop ik naar Thailand te gaan… ben sinds Maleisie helemaal Azie-minded :smiley: