Van Phuket naar Khao Sok NP

Hallo,
Volgende week vertrekken we naar Thailand en ben nu nog even wat kleine dingetjes aan het uitzoeken.
We gaan onder andere naar Koh Phi Phi voor een aantal dagen. Daarna willen we naar Khao Sok. Ik heb al gevonden dat we een bus moeten hebben vanaf Phuket Town. Kan iemand mij misschien helpen met de vertrektijden van die bussen? En hoe lang doet de bus erover naar Khao Sok? Redden we dat in 1 dag vanaf Koh Phi Phi?
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!

Vier jaar geleden heb ik hetzelfde gedaan. Ik heb toen de eerste veerboot op Phi Phi genomen. Eenmaal in de haven ben ik met een taxi bij het busstation afgezet. Bij het loket van het busstation rende er snel iemand naar de bus die op vertrekken stond, toen ik mijn bestemming vertelde. Eenmaal in de bus duurde het nog wel een paar uur. Ik kwam best laat aan in de middag. Het is inderdaad haasten. Helaas kan ik je niet helpen met de tijden. Als je een mini Van zou kunnen regelen ben je er zeker van dat je op tijd bent.
Succes

Bedankt voor je reactie!
Dan nemen wij ook de eerste boot op Koh Phi Phi. Laat in de middag aankomen is geen probleem, als het maar niet 's nachts is.

Je moet de bus naar Koh Samui hebben via Takuapa.