In maart ga ik met een vriendin een paar weken naar Peru (cusco) en daarna willen wij door reizen naar Buenos Aires.
Wij willen onderweg graag ook Salta en Iguazu zien. :hihi:
Hebben jullie ook tips voor ons hoe wij het beste kunnen reizen??
Misschien via Tacna naar Chili ofzo… Ben al flink op internet aant zoeken, maar misschien dat jullie interessante ervaringen hebben
Ja ik hoorde al dat het via bolivia erg mooi moet zijn.
Maar wij hebben maar rond de drie weken om in Buenos Aires te komen.
Niet erg lang dus…
Wij gaan eerst 2 maanden Cusco doen (spaans en vrijwilligerswerk) daarna dus nog zo’n 3 weken.
En jij dan? En wanneer ben jij van plan om te gaan?
Klinkt goed! Ik heb wat meer tijd voor mijn plannen. Ik wil vier maanden vrijwilligerswerk gaan doen (waarschijnlijk bij Lima in de buurt) en dan in twee maanden naar Buenos Aires reizen. Maar het is nog maar een heel globaal plan, het vergt nog enig denkwerk
Wat grappig, ik heb ook ongeveer 3 weken om van peru naar argentinië te komen. Was eerst al in argentinie, maar ben naar Peru gereisd en ga over een weekje weer terug richting argentinie. Op de heenweg ben ik zo gegaan: Salta - Calama - Arica - Tacna - Arequipa - Cusco. De terugweg ga ik waars via Bolivia doen. Als je tips en ervaringen heb hoor ik die graag! [EMAIL=“ikkemarjolein@hotmail.com”]ikkemarjolein@hotmail.com
Groetjes, Marjolein