Van Nederland naar het Zuiden

Hey laat ik me eerst even voorstellen ik ben Roy.

Het leven de maatschappij liefde geld etc. dat is hier verduisterd bijna niemand heeft meer zelf waarde (dat denken ze wel) en zijn allemaal op ego trip gegaan.

Mensen met een hart en ziel woorden hierdoor vertrapt en verbannen uit het dagelijkse routine van deze maatschappij.

Ik ben nu zonder geld, zonder werk, zonder liefde of steun.

Wat ik wil…graag eens een kijkje nemen in de ‘‘echte’’ wereld. Mee leven met mensen die het echt zwaar hebben. Nieuwe ervaringen op doen. Nieuwe mensenkennis maar ook kennis in het algemeen op doen.
Ervaren waar andere van spreken maar niet doen.

De planning… Een reis te voet,fiets vanaf Nederland naar het zuiden (uiterlijke doel Rome) Kijken hoever ik kom of ik sterk genoeg ben en niet zwak ben en dus mij geloof kan verwaarlijken. Mensen steunen met het hart. Maar ook het hart en liefde zoeken in een mens. Als er gegeten moet worden langs een lokale boerderij in ruil voor wat werk, voedsel, slaapplek, lichaams onderhoud. En doorvechten. Wie weet word je geprezen met een zakcentje voor onderweg maar dit is niet de prioriteit. Alleen gaan is geen optie, je hebt iemand nodig die je rugdekking geeft, voor je kan zorgen, elkaar steunen in nood, begrip hebben voor elkaar, weten dat je elkaar nodig heb, niet eenzaam zijn. Al vanaf mijn 18e (nu 23) heb ik deze planning in mijn hoofd. Graag had ik een vrouwelijke metgezel. Simpelweg omdat dat een beter oplossing is in mijn ogen in het zorgen voor de ander. De vrouw is zachtaardig en heeft dus een beter gebalanseerde kwaliteit samen met een man die vaker wat grover is in het doen van dingen en zo ieder zijn ‘‘vak’’ heeft. Helaas ben ik deze jonge dame nog niet tegengekomen, slecht woorden en geen daden, dromen maar niet voldoen.
Dus heb ik nu deze oproep geplaats voor wie dan ook, die mij begrijpt, hier zichzelf in kan vinden, iemand die open is, eerlijk, oprecht, begripvol.

Natuurlijk wil ik eerst het een en ander bespreken. Maarja eerst maar eens kijken of er ook gelijke mensen zijn aan mij. Zoniet dan ga ik niet ver komen.

Motto: Vind jezelf

Groetjes, Roy

PS: ik kan blijven typen haha maar als je er iets van begrijpt…en het lijkt je wat informeer me misschien kan je wat meer op de hoogte komen. (niet geschoten is altijd mis)

Met wie dan ook bedoel ik dus dat ik zowel Dames als Heren aanspreek

ha even voor de duidelijkheid gewoon :slight_smile: bye bye

beste roy,

ik overweeg om op korte termijn een voettocht te maken naar santiago portugal of rome. op dezelfde wijze als jij. alles over me heen laten komen, ervaren, niet te veel plannen, relax, low budget etc.

jos