Van Nairobi naar Kaapstad met djoser

Hallo!!

Ik wil graag de reis van Nairobi naar Kaapstad doen met djoser reisorganisatie.
Wie heeft daar ervaringen mee? Graag zou ik dan met diegene in contact willen komen.
Wie wil er ook deze reis gaan doen, ik wil hem eind september dit jaar gaan doen. Graag wil ik in contact komen met mensen in de leeftijd van 25-40 welke deze reis ook willen gaan doen.

Groetjes Ilona

Hoi Ilona,
Mijn vrouw en ik deden deze reis in oktober november jl. Kijk maar eens naar ons verhaal. http://www.johnstuurman.nl Via het menu reizen kies je voor deze reis. We werken aan het afronden van het verhaal met de verwerking van onze mails en meer foto’s. Er staan 99 foto’s van mij op de Djoser site. Je gaat een geweldige reis doen en Na naar Ka is ook een goede keus. Vragen? Doe maar en anders een heel fijne reis.

John Stuurman

Hallo Ilona,
Ik ben er nog niet helemaal uit maar waarschijnlijk ga ik in september ook deze reis ondernemen. Twijfel nog tussen alleen reizen of werken en reizen.
Misschien kunnen we contact opnemen?
Groet Esther

Hallo Esther!!

Ik heb een mail naar je gestuurd.
Groetjes Ilona

Hallo!!
Inmiddels heb ik geboekt voor de reis van Nairobi naar Kaapstad, bij Djoser, voor 28 september dit jaar. Wie heeft er ook zin in deze fantastische reis te gaan doen, en ervaringen uit te wisselen? Of wie heeft deze reis al geboekt voor deze datum?
Groetjes Ilona

O wat leuk, ik heb gisteren ook geboekt bij Djoser! Eerst maar eens kennismaken met Afrika en wie weet later er ook nog eens werken. Onverwacht gaat een vriendin mee! Gezellig.
De flexibiliteit begint al hier in Nederland :wink: aangezien we een dag eerder vertrekken dan in de brochure (lachen!) 28 september dus! En dan nu al een reisgenoot “ontmoet”. Kunnen we op een of andere manier ook rechtstreeks naar elkaar mailen?
Groetjes Esther

Hallo Esther!

Ik heb nu een mail naar je gestuurd via…stuur dit lid een e-mail…, misschien kun jij dat ook doen naar mij en dat in dat mailtje het adres benoemen?
Leuk hoor dat jullie ook gaan.
Hopen dat dit lukt.