In 45 dagen van Kaapstad naar Nairobi

Wij gaan volgende maand de 45daagse reis van Kaapstad naar Nairobi starten. Wij reizen met Djoser en vertrekken 20 oktober.
Als er medereizigers zijn, laat wat van je horen, kunnen we vast wat ervaringen en email adressen uitwisselen.!!

Hoi!

Ik heb deze reis vorig jaar gemaakt. Ga volgende maand dus niet nog een keer, maar kan jullie wel zeggen dat het een geweldige tour is. Ik word alweer helemaal enthousiast als ik eraan denk… Geniet ervan!

Groetjes Judith

Hallo Paula en Peter.
Groot gelijk dat jullie deze reis gaan maken, wij hebben dat vorig jaar ook gedaan met Djoser. Bereid je wel voor op soms lange reisdagen, maar je wordt er absoluut voor beloond. Hopelijk zijn de tenten ondertussen vervangen, want met de regentijd die jullie tegemoet gaan wil je onze tent niet hebben. TIP: neem selfinflating matjes mee! Wij hebben er geen dag spijt van gehad (ook na een tip) en hebben er uitsluitend jaloerse blikken mee geoogst en daar niet te koop. Ik wens je onze crew van Kyama, Coletta en Daniel toe, betere kun je niet krijgen. Veel plezier, Yvonne & Peter