Hoe komen wij van Manila airport naar Angeles city,welke bus compagny verzorgd deze trip
Mvg,
Adriaan
Hoe komen wij van Manila airport naar Angeles city,welke bus compagny verzorgd deze trip
Mvg,
Adriaan
Airconbussen vertrekken vanaf Swagmanhotel in Manila 3keer per dag
http://www.swaggy.com/index-bus-service.php
Swagmanhotel is in Ermita, half uurtje met taxai van airport
Hallo Korikong,
Bedankt voor de snelle reactie,is het ook mogelijk met de bus van Manila airport rechtstreeks naar Angeles city te reizen,ipv van opstappen bij Swagman hotel,of is dan een taxi de betere keuze vanaf Manila airport.
mvg,
Adriaan
Nee, je kan niet vanaf de airport gelijk de bus naar Angeles pakken. Je zal altijd eerst naar een busterminal moeten. De dichtsbijzijnde terminal bij de airport is Pasay, kwartier vanaf airport met taxi schat ik. Vanaf deze terminal vertrekken bussen van Vitoryliner http://www.victoryliner.com/terminals/
Victoryliner is goedkoper denk ik dan Swagmantours, en de bussen in noordelijke richting stoppen ook vlak bij Angeles (Dao terminal).
Neem wel even contact op met victory of je tegenwoordig moet resserveren voor luxe bussen. Alles veranderd snel en ik heb al jaren geen gebruik meer van de bus gemaakt in Manila. Anders neem je de wat minder luxe bus ,daar kun je nog wel op de bonnefooi terecht.
En voorzichtigheid geboden in Angeles city, deze stad is al jaren het Sodom en Gomorra van de Filippijnen. En helaas niet een van de veiligste steden.
Vanaf airport (als je de airport uitloopt naar rechts klein stukje lopen) kun je de pendelbus nemen naar terminal 3 Vanaf daar naar Pasay voor 20 peso.
Vanaf Pasay gaan verschillende bussen naar Angeles City.
Maar zaterdags na 8pm niet meer!!!
Angeles City onveilig??? Ja als je s`nachts met een stomdronken kop langs de weg loopt!!!
Dan is het hier in Ned ook onveilig. Hahaha
Hoop ik wel dat die pendelbussen die tussen de verschillende terminals rijden wat freqenter rijden dan paar jaar terug, want toen heb ik wel een hele lange tijd moeten wachten. En hoewel de pendelbussen gratis zijn, ik weet niet of dat nog zo is ?, is er toch altijd wel een chauffeur die heel hinderlijk gaat schooien om een fooi.
Het lig ter aan hoe druk het is. Soms staat er een gigantiche lange rij bij de halte.
En als bij de pendelbus druk is is het ook druk bij de taxi`s:paranoid: