Van Maleisië naar Bali

HAllo,

In de maand juli verblijven we met onze 2 zoontjes in Maleisië, maar we zouden graag een paar dagen Bali erbij doen. Mede omdat het ramadan is in Maleisië tot 18 juli.
Plan is als volgt : op 2 juli landen in KL, daar paar dagen blijven en de van 5 tot 16 juli naar Bali reizen. Zo zijn we op tijd terug om het einde van de ramadan te zien.

Ik wil de vlucht graag op voorhand boeken, maar ik zie het bos niet meer door de bomen.
Is het veilig boeken via ‘opodo’, ‘WTC’, ‘Tiket.com’ of ‘Rumbo.com’ ?

Of is het nog steeds beter om een vijftig euro meer te betalen en rechtstreeks via bv Airasca te vliegen?

Alvast bedankt!

Ehhhhh, aan het eind van de ramadan is niks te zien. Mensen vieren dat thuis of gaan een dagje weg met het gezin. Een beetje als met zijn allen naar de Ikea met Pasen. Met dat verschil dat de prijzen van hotels flink omhoog schieten (de overeenkomst is dat het erg druk is en erg vast staat).

Er zijn geen mooie parades of ceremonies.

Ook de tickets worden duurder. Zelf boek ik meestal direct bij Air Asia omdat dat in de praktijk meestal het goedkoopste is. WTC (world ticket center) is betrouwbaar, de rest wat je noemt ken ik niet.

Zie ook mijn artikel over reizen tijdens de Ramadan.

1 like

Wij waren er vorig jaar ook met het einde van de ramadan. Het is zoals Jenny zegt: je ziet daar niets van.