Van Koh Chang/Trat naar Siem Reap

Hoi!

Wie kan mij adviseren hoe ik van Koh Chang/ Trat het beste naar Siem Reap kan gaan?
Met de zoekfunctie kom ik er ook niet echt en ik lees allemaal wisselende berichten.

Hoop dat iemand hier mij meer kan vertellen.

Alvast bedankt! :wereld:

Overigens vind ik het ook leuk om andere ideeën te horen of ervaringen te lezen van mensen die voor +/- 5 dagen de grens over zijn gegaan.

Ik heb er geen ervaring mee. Maar wat ik wel veel zag op Koh Chang is dat ze bij reisbureautjes tripjes aanbieden naar Cambodja. Misschien is dat een idee?

Of zoiets, Koh Chang | Transport & Transfers | Cambodia - Siem Reap, Phnom Penh & Sihanoukville

Er worden inderdaad trips georganiseerd vanop het eiland hier naar Siam Riep. Je wordt dan door een mini-busje opgepikt aan je hotel, dat je vervolgens naar Siam Riep brengt. Dit transport is elke dag beschikbaar en ik geloof dat je vertrekt rond 8u 's morgens en ergens in de namiddag aankomt.

Kzal even navragen ivm de prijs en hoe het net zit met de grensovergang. Voor je andere activiteiten zal ik even aan mijn Cambodiaanse vriend vragen wat niet te missen stops zijn!

Groetjes

Wim

De trip van Koh Chang naar Siam Riep kost tussen de 900 en 1000 THB en die kan de dag voor je vertrek geboekt worden.
Het handigste is om je visum on-line te regelen, dit zal je zowel tijd als geld besparen. En heb je geen last met eventuele scams!

Kijk voor je visa even hier

Groetjes

Wim

1 like

Goede tip Wim, van dat visum vooraf!
Wij willen een dag of drie naar Sieam Reap, ws. vanaf Bangkok. Wat is handig qua dollars: Vanuit Nederland een berg meezeulen, of kan er ter plaatste gepind worden? En hoe zit het met Mastercard in Cambodja?
Hoop dat iemand me kan helpen :slight_smile:

Wim, hartstikke bedankt voor de zeer nuttige tips! Super. Heel handig. (jij ook bedankt, Neyana).