Van Durban naar Mtubatuba, haalbaar??

Hallo,

Wij hebben in onze geplande reis een tussenvlucht van Port Elizabeth naar Durban.
We vliegen om 13:15 uur en landen dan om 14:30 uur in Durban.
Is het dan goed te doen dat we nog naar Mtubatuba, Wendy’s Country lodge rijden?
Dit schijnt een goede en mooie B&B te zijn.
Of hebben jullie betere tips voor een overnachting nabij Hluluwe?
Alvast bedankt.

Hallo

Bij Wildebeest Ecolodge in Hluhluwe ongeveer 20 km van de N2.
Deze lodge wordt gerund door Martijn en Marike uit Nederland.

Groetjes Jan

1 like

Hallo Jolandacb, inderdaad is een super plek bij Wendy. En makkelijk te doen hoor, maar 2 uur rijden, vanaf het vliegveld, want die ligt aan goede kant van Durban. Vanaf het vliegveld zit je zo op de snelweg. En Mtubatuba ligt niet zover van de snelweg vandaan ook nog.

1 like

Bedankt beide!
Fijn te weten dat dat snel te rijden is vanaf het vliegveld…

Als je om 14.30 landt dan duurt het natuurlijk wel nog even voordat je met de auto op weg bent. Bedenk daarbij dan wel dat het op tijd donker is … Trouwens Marula Place vond ik ook een fijne overnachtingsplek.

1 like

Bedankt. Wij zijn daar half april volgend jaar.
Hoe laat wordt het dan donker?
Ik had volgens mij ergens gelezen zo rond 18:00 uur?

Ergens tussen 17.30 u en 18.00 u ongeveer. Anders kijk hier even: Zonsopgang en zonsondergang tijden Durban, April 2015

1 like

Iets later dan 18.00 uur ligt eraan wanneer in April julli er zijn. Zo tussen 18.00 en 18.45 uur. Binnen 30 minuten is het dan donker als de zon onder is gegaan.

Dus zon onder, zeg om 18.30 uur dan is het is donker om 19.00 uur!

1 like

Mocht het al te donker zijn om door te rijden Dan Kan Ik Orange B&B in Hluhluwe aanraden. Heel Centraal gelegen en wordt gerund door Trienke die ook Nederlands is. Www.bborange.co.za

1 like