hoi,
ik ben een vrouw van 32 en moet voor mijn werk in mei naar Durban. in de dagen daarna (laatste werkdag 13 mei) wil ik graag heen-en-weer van durban naar het hluhluwepark, liefst gewoon met een gehuurde auto, en dan een 2-daagse safari doen in het park. als je alleen bent is dit lastig te doen, zowel financieel als ook omdat de meeste safari’s die ik heb gezien met gidsen alleen vanaf twee personen te boeken zijn (tips voor safari’ s waar je je in je eentje bij aan kunt sluiten zijn ook welkom!).
ik houd van zo zelfstandig mogelijk reizen, normaal gesproken boek ik nooit iets en doe ik nooit een georganiseerde trip of iets met een gids, maar in zo’n park is het waarschijnlijk wel de moeite waard. ik reis graag low budget, niet alleen omdat dat goedkoop is maar ook omdat ik niet van luxe houd.
ik moet helaas na de safari al snel weer richting durban voor mijn vlucht naar huis (ws woensdag 17), dus een langere reis samen zit er niet in, maar wie toevallig rond dat weekend ook van durban naar hluhluwe wil en een relaxte reisgenoot zoekt: laten we eens kijken of we samen iets kunnen regelen!
lotje