toevallig iemand in januari naar Hluhluwe/Elephant Coast?

Hoi,
Ik vertrek in november een jaar op wereldreis en begin met 4 maanden Zuid-Afrika. Ik wissel vrijwilligerswerk af met werkbezoeken aan NGO’s en natuurlijk gewoon heel wat rondreizen. Begin januari 2013 vlieg ik van Kaapstad naar Durban en heb ik vóór een NGO-bezoek nog een weekje de tijd om Hluhluwe en de Elephant Coast te ontdekken, al dan niet georganiseerd. Maar aangezien ik alleen reis, is het minder evident omdat voor tourreservaties minimum 2 personen gevraagd wordt, en ik niet alleen met de auto het nationaal park in ga rijden. De periode is nogal druk dan, vandaar mijn vraag: is er toevallig iemand in die buurt in januari die gelijkaardige plannen heeft, en waar ik eventueel bij kan aansluiten? Of andere voorstellen zijn ook altijd welkom :zon02:
Thx!
Eve

:wereld:

Januari is altijd heeeel druk, want dan is het zomervakantie in Zuid-Afrika en zijn heel wat plekken al volgeboekt of bovendien vaak veel duurder, nl aan hoogseizoens-prijzen. Misschien contact opnemen met een backpackersplek in de buurt?
Nog veel succes! Toetske

Bedankt! Heb ik ook al gedaan, en op 1 plek sta ik op de lijst (omdat je met minstens 2 personen moet zijn) voor een 4-daagse toer, maar daar is het nog even wachten of er nog iemand bij komt, maar gezien het seizoen vermoed ik ook van wel… Eventueel nog wat andere plekjes opsnorren… Thx!