Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
As woensdag komen wij om 3:30 's ochtends aan in Colombo.
Aangezien het dan toch heel vroeg is, dacht ik dat het misschien slim zou zijn om meteen de trein van 6:05 naar Habarana te nemen.
Is dit haalbaar? Hoe komen we het snelst vanuit het vliegveld op het treinstation? En is er een mogelijkheid om vooraf aan treintickets te komen?
Of moeten we naar het station gaan en hopen dat er nog tickets zijn?
Of zouden jullie mij iets totaal anders adviseren?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ja zou moeten kunnen maar de nachtbus is net wat te onbetrouwbaar hiervoor. 1 x per uur en doet er 1.30 uur over. Dus taxi, 50 minuten en rond de Rs 3.000 + Rs 300 tol.
Er is een reserveervaar rijtuig en dat zou best al eens vantevoren volgeboekt kunnen zijn, en onreserveerbare rijtuigen waarvoor je altijd een kaartje krijgt maar misschien 1-2 uur tot aan Polgahawela moet staan. Jullie gok is even goed als de mijne. Op Srilankaprikbord.freeforums.net vind je onder de Hulpvragen/faqs ook de info over reserveren enzo.
Dankjewel voor je reactie!
Ik had inderdaad al gekeken op het prikbord, maar het lijkt allemaal erg ingewikkeld.
Ik denk dat we het gewoon moeten proberen op het station een kaartje te krijgen dan en hopen dat we een zitplaats hebben.
Zou je me nog wel kunnen vertellen op welk station we op de trein moeten stappen?
Alvast bedankt!