Van Bukit Lawang naar Ketambe

Hallo iedereen,
wij landen op 3 juli 's morgens in Medan en zouden graag direct doorreizen naar Ketambe.
Nu vraag ik me af of het mogelijk is om bijvoorbeeld eerst naar Bukit Lawang te rijden, daar te slapen en dan van daar door te rijden naar Ketambe… dit om de lange rit te breken en ook eens de sfeer op te snuiven in BL.
Kan je rechtstreeks van BL naar Ketambe rijden, of moet je sowieso via Berastagi?

Bedankt voor jullie hulp!
Dimi

Hallo Dimi,

Lijkt op de kaart of BL op de weg naar Ketambe ligt maar je moet een behoorlijk eind omrijden volgens mij, Ben nog nooit in BL geweest wel in Ketambe zeer de moeite waard om er een trekking te doen van een paar dagen.
op deze site vind je een paar mogelijkheden om van a naar b te reizen Ketambe Jungle Trekking & Tours
toen wij naar Ketambe zijn geweest gingen er geen vliegtuigen van Medan naar Kutacane misschien nu wel

Bedankt Graatje voor je bericht.
Ja op geen enkele kaart staat een weg tussen BL en Ketambe. Een rit via Berastagi zal de enige manier zijn om in Ketambe te geraken, tenzij iemand op de hoogte is van een shortcut? :slight_smile:

Misschien een gat in de markt jungle tocht van BL naar Ketambe :slight_smile: