Vakantiewoning in Paramaribo

Hallo,

Wij gaan met 2 kinderen van 6 en 9 eind april/begin mei 2 weken naar Suriname. Ik heb al veel gehad aan de tips en links op dit forum.
Wij willen in Paramaribo graag een vakantiewoning of appartement huren voor die 2 weken, van waaruit we dan tripjes kunnen maken. Iets met 2 slaapkamers en goede bedden, waar we zelf kunnen zorgen voor eten en onze was e.d., en de kinderen wat speelruimte hebben. Ik heb al heel veel gezien, maar het is het telkens net niet. Wij zoeken in ieder geval geen toeristisch appartement met toeters en bellen die het vaak erg prijzig maken… Aan de andere kant moet het wel schoon zijn en van een betrouwbaar adres.

Wie heeft tips?
bedankt alvast,
groet
Eveline

hi eveline,

ik ben bang dat je die toeters en bellen wel nodig hebt. Ik heb in 2006 een woning gebouwd in par’bo noord en zie dat je als blanke nederlander wel een degelijk beveiligd huis nodig hebt. Inbraken zijn helaas dag en nacht een fenomeen waar ze in de stad aardig gewend aan zijn geraakt. Veilig zijn en je veilig voelen betekent dat je je moet laten inlichten over de omgeving waar je gaat huren/logeren. dat doe je alleen met een alarm in een nette buurt waar je je door de beheerder van de woning goed kunt laten voorlichten.

www.cynthiarentahouse.com heb ik goede ervaringen mee voordat ik een eigen huis had.

succes!, groeten, André

Ik weet niet of dit je aanspreekt, het is niet zo ver van Paramaribo, maar je hebt wel een auto nodig. Wel heel leuk voor de kinderen (en veilig).
http://www.swietdjaarie.com/
Succes en fijne vakantie.