Vakantiewoning en internet

Wat is de voordeligste manier om gebruik te maken van internet in een vakantiewoning? Een abonnement kost maandelijks geld, maar er wordt maar 6-8 weken gebruik van gemaakt.
Graag ervaringen of suggesties.
Marian

Mocht je nog niet geboekt hebben:
let dan bij het op het internet zoeken naar een vakantiewoning of ze WiFi aanbieden en of het eventueel wat kost. Meestal is het een gratis service.
Mijn ervaring is dat steeds meer verhuurders beginnen in te zien dat een internet verbinding voor veel huurders een “eerste levensbehoefte” is geworden. Omdat ik een website met vakantiewoningen beheer http://www.vakantie-perigord.nl/ wijs ik met toenemend succes de verhuurders op grote toegevoegde waarde van een werkende computer-aansluiting voor de gasten.
Als er een internet-aansluiting aanwezig is neem ik dat ook goed zichtbaar op bij de info van de vakantiewoning.
Het nemen van een abonnement of prepaid is inderdaad zeer kostbaar. Per Mb is het 20 tot 25 maal zo duur als binnen Nederland.

Joop Stolk

mijn webside www.lepregaumont.fr heb ik nu twee jaar en het loop uitstekend het is een mooie gite in het hart van de stille morvan

Op de website www.letournerie.nl staat in het menu een link naar “internet in de vakantie” voor als je iets hebt gevonden waar je naartoe wilt waar geen internet is. Dit is iets speciaals voor internet op vakantie in Frankrijk.