Hoe eenvoudig of lastig is het in Frankrijk om toegang te krijgen tot het internet in openbare gelegenheden of hotels? Wat zijn jouw ervaringen hiermee?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Hoe eenvoudig of lastig is het in Frankrijk om toegang te krijgen tot het internet in openbare gelegenheden of hotels? Wat zijn jouw ervaringen hiermee?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Ik ben een zeer regelmatige vakantieganger met de caravan naar zuid frankrijk. Mijn ervaring is dat op steeds meer campings een wifi punt aanwezig is. Wel is het zo dat de prijzen voor het gebruik van internet nogal verschillend zijn. Wij zitten nu b.v. op een vier sterren camping in de Ardeche en daar is wifi op de hele camping, dus ook in de caravan gratis. Heb echter ook meegemaakt dat 24 euro voor een week een prijs was die ik moest betalen.
groeten Cor en Wilna>>>:wereld::zon02:
Hoi Fleur, wifi is in fr veel eerder van de grond gekomen dan in NL en je kunt nu in veel openbare gebouwen er gebruik van maken. Ook de meeste campings hebben wifi, al dan niet betaald, er is trouwens een site www.wificamping.nl daar speciaal op gericht. Tip: je kunt van je ms windows laptop een basisstation voor wifi apparaten maken met de software connectify (dit voor het geval je techneut bent ;-)).
Kortom: in Frankrijk kan je met je internet toegang alle kanten uit!
Groet Ilse, forumbeheerder