wij zijn nieuwsgierig of er behoefte bestaat om particuliere woningen te verhuren als vakantiewoning op Bali.
Hoeveel heb je er dan in de aanbieding??
We zijn op dit de markt aan het onderzoeken of daar behoefte voor is, Weet jij dat zo of daar veel behoefte voor is?
er worden voor zover ik weet behoorlijk veel woningen door particulieren verhuurd op Bali en nik neem aan dat er altijd ruimte is voor meer. Lees bijvoorbeeld de advertentie krant 'Baliadvertiser " er maar eens op na > meestal meer vraag dan aanbod
JUllie kunnen kijken op gotobali en dan huizen te huur.
Er is genoeg vraag naar huurhuizen op Bali. Vooral villa’s aan de kust uitzicht op de zee met eigen zwembad. Of villa’s omgeving Ubud met uitzicht over rijst terassen en zwembad bij huis.
En ook goedkopere huizen met twee of drie slaapkamers.
Kijk op www.gotobali.nl daar worden wat huizen aangeboden op Bali, allemaal van particulieren.
Vraag t u dit omdat u vakantie huisje op Bali Heeft?
Wij willen volgend jaar en zijn over al aan het zoeken voor villa’s met zwembad aan zee met personeel.
En daar is genoeg van maar meer keus is altijd beter.
Nee we hebben op dit moment geen huis in Bali,we zijn aan het onderzoeken of daar nog behoefte voor is.
De vakantie huizen verhuur door particulieren is big business , Bali heeft nog ruimte genoeg om de toeristen stroom uit china , midden oosten , russen etc te herbergen.
Naast oude groepen europeanen. Ook wordt Bali ontdek door de indonesische middenklassers.
Dus potentiele huurders genoeg.
De probleem is hebben “sommige” (eigenlijk vele) villa eigenaren verzuimd om de benodigde papieren , vergunningen in orde te maken.
Er is sprake van concurrentievervalsing , de hoteliers en legale verhuurders ervaren dat als concurentie vervalsing. Sinds 1 jaar bestaat nieuwe regels die de bouw en verhuur van bungalows reguleren .Door de frisse wind die nu waait in indonesia worden constructies onder de loep genomen .
Dus men moet eerst weten of ze in aanmerking kunnen komen om als eigenaar cq verhuurder van een villa op te treden.
De wetten wordt nu strakker gehandhaafd.
Ga alsjeblief niet met zo maar investeren .
Ben de laatste 2 keer dat ik in Bali was in een huis gezeten, alleen ik had een lokaal iemand er voor laten zoeken want ik kon alleen huizen vinden voor 200 euro per nacht.
Nu dacht ik… als ik nu eens zoek en het op een website zet!
Dus heb nu 17 verschillende huizen gevonden! dus neem snel een kijkje op de website
www.balirent.com en laat me maar weten als u iets nodig heeft (site wel in het engels)
Vriendelijke groet,
Mark Hofland
Sorry, maar ik boek zelf een particulier huis via internet. Zelf heb ik dus geen behoefte aan bemiddeling. En… volgens mij zitten er al genoeg bemiddelaars in de verhuur van particuliere woningen!
kijk dan eens of “The Zen Villas” in Sanur iets voor u is.
Helaas doet de website bij mij het niet goed en kan ik the zen villa’s niet goed bekijken.
Was wel heel benieuwd, aangezien dit soort villa’s vaak niet rechtstreeks aan zee liggen, maar met een muur er omheen en toch nog heel prijzig zijn?!
Mocht je nog een andere link hebben, dan houd ik me aanbevolen!
Huizen in de hogere prijsklasse zijn voldoende te vinden, daar valt ook het meeste te verdienen door bemiddelaren. Toch, in de middenklasse en lage klasse is er weinig tot niets te vinden (tot 300 Euro per maand) Jammer, want dat betekent dat je pas ter plekke op zoek moet gaan, en wel direct huren van huiseigenaren.
Heb nog een leuk vakantiehuisje op Bali. Staat in Jimbaran.
Vraag er slechts 115€ per week voor.(16,50€ per dag)
Kijk op marktplaats onder “vakantie” -“overige vakantie”- en
vul dan het zoekgegeven “Bali” in.
Sorry, even voor de duidelijkheid:
Zoek je een huisje op bali voor minimaal 1 week maar kan ook langer.
Mail dan even naar [EMAIL=“roelofbali@hotmail.com”]roelofbali@hotmail.com
Dan stuur ik enkele fotos en kan wat extra informatie verschaffen.
groetjes,
Roel
Misschien leuk voor de liefhebbers als mensen die een huis te huur aanbieden een website erbij noemen. Zelf vind ik het wel prettig om wat van het huis, de inrichting en de ligging te zien!
Sorry, ik heb geen website van het vakantiehuisje maar ben altijd bereid om enkele fotos te mailen en wat extra informatie te verstrekken zoals:
-het vakantiehuisje staat in Jimbaran in het komplex Puri Gading op de weg naar ULUWATU.
-10 minuten afstand van het vliegveld. 15 minuten van Kuta.
-winkels ,restaurants, wasserette, internet etc.op loopafstand.
-strand (dreamland), golfbaan etc.op 10 minuten afstand.
-huis staat in een bewaakte omgeving, dus niet iedereen kan zomaar
binnen lopen.
-rustige omgeving, waar u niet gestoord wordt.
voor meer info: [EMAIL=“roelofbali@hotmail.com”]roelofbali@hotmail.com
Ik zou wel geinteresseerd zijn, als het goedkope vakantiehuizen zijn. Ik ga in ieder geval 3 maanden naar bali vanaf 1 maart.
Groetjes Hanneke
Hanneke, wij hebben een huisje in Ubud gehuurd; zie www.gotobali.nl en vraag naar Emile; Ketut is een leuke Balinese chauffeur die heel veel weet over Bali en je overal naartoe kan brengen. Succes Indesco