ik ben op zoek naar een vakantiebaan in Frankrijk of Spanje, waar ik mijn talenkennis wat op zou kunnen vijzelen in Frankrijk zou ik het liefst aan de Cote Azur zitten, en in Spanje in een van de grote steden zoals Madrid of Barcelona.
Ik ben in de maanden juli en augustus beschikbaar en dacht zelf aan hotelwerk oid. kan je me verder helpen met links of wat dan ook, of ben je op zoek naar een werknemer, dan hoor ik het graag, alle suggesties zijn welkom!
hoi, misschien is dit iets voor jou? gratis kost en inwoning en je kan je frans ophalen bij francaise in montpellier Dame handicapée 55 ans habitant Montpellier (france sud)
**Propose chambre meublée dans maison avec jardin ** + demi pension
à étudiante en échange d’aide 5 soirs / semaine après 18h
à c/ 01/07/2009
Exigences : Langue française +/- maîtrisée. Sans régime alimentaire (religieux ou autre), bon contact avec les animaux, ni buveur ni fumeur.
als je nog steeds op zoek bent naar een leuke baan in Frankrijk kunnen wij je misschien verder helpen. Kijk even op www.campingjob.com en solliciteer direct online!
Voor een kleine gezellige Franse gezinscamping zoekt mijn vroegere bazin nog een animatrice voor de maanden Juli/Augustus die in de avonduren ook in het kleine campingrestaurantje wil helpen. Je werkt dan direct bij de Franse familie op de camping (45 plaatsen) waar ongeveer 80% Nederlander is, en ook nog eens veel vaste gasten. Het gaat om camping International in Seyssel (op de grens Ain-Haute Savoie). Belangrijkst is dat je goed met kinderen kunt omgaan en ook goed Frans spreekt, of je er in ieder geval goed in verstaanbaar kunt maken, omdat je dus bij en voor een Franse familie werkt, en in het barretje komen wel eens mensen uit het dorpje. Naast het animatiewerk en het helpen in de bar zul je ook vragen van bezoekers krijgen omdat je de enige nederlands-sprekende medewerker bent (er zullen nog twee andere franse seizoenskrachten zijn en de zus van de eigenaar (Jérome) helpt ook altijd mee.)
Er wordt voor je gezorgd voor eten/onderdak en ook een retourticket met easyjet wordt vergoed. Je zult er ongeveer 1300 euro gaan verdienen per maand. Maar als je nog vragen hebt kun je ze direct stellen aan mijn vroegere bazin via: camp.inter@wanadoo.fr (Catherine Bertholet of Jérome Bertholet).
Wij zijn heel hard op zoek naar mensen die zo vriendelijk willen zijn om onze honden vanaf Malaga Airport mee te nemen naar Nederland.
Wij zijn ACE - Nederland Animal Care of España, een stichting, opgericht en geleid door Fabienne Paques die zich inzet om zoveel mogelijk honden die zorg en hulp nodig hebben te redden, te verzorgen en indien mogelijk d.m.v. adoptie een liefdevol huisje te bieden. Doordat de honden vaak in een erbarmelijke staat bij ons in de Refugio binnen komen zijn hier hoge kosten aan verbonden.
Wij maken geen onderscheid of de honden jong, oud,pup, ziek, verwaarloosd, mishandeld, gered uit de dodingsstations, van de straat komen of honden die afgegeven of achtergelaten worden aan de poort van onze Refugio.
Alle hondjes hebben recht op goede verzorging en een fijn leven.
Wij kunnen ons werk doen, uitsluitend door donaties, giften en adopties en wij allen zijn vrijwilligers die zich belangeloos inzetten voor onze organisatie Ace.
Ook in Nederland is een hardwerkend team vrijwilligers die zich voor de hondjes in Spanje inzet. Zo wordt er geadverteerd om de hondjes onder de aandacht te brengen. Bij belangstelling voor een van onze honden gaat er een huisbezoeker bij de mensen langs om te kijken of de hond daadwerkelijk op een goede plek terecht gaat komen maar ook om de aspirant adoptanten te informeren over de specifieke hond en de werkwijze van onze organisatie. Na een positieve beoordeling en het invullen en ondertekenen van de contracten kan de adoptie worden afgerond en de hond naar Nederland komen.
Hier komt onze vraag aan u.
Om de hondjes daadwerkelijk naar hun baasjes te laten gaan zoeken wij mensen die op hun ticket hondjes voor ons mee willen nemen vanuit Malaga naar Rotterdam of Amsterdam.
U hoeft hier niet veel voor te doen. Op de luchthaven van Malaga wacht een van onze vrijwilligers u op met de honden die met u mee vliegen. Zij allen verblijven in vliegkennels en u wordt door deze vrijwilliger geholpen om de douane door te gaan Deze kennels gaan verzegeld het vliegtuig in. Op uw vliegticket komt te staan dat u een hond meeneemt. Dit kost u helemaal niets dit is allemaal officieel geregeld door onze organisatie Ace. U krijgt de paspoorten van de honden mee die u in Amsterdam aan de vrijwilliger van ACE weer afgeeft. Op Schiphol haalt u de honden van de transportband en draagt ze over aan onze vrijwilliger van ACE Nederland die u opwacht in het gezelschap van de nieuwe baasjes van de honden. Zij wachten u op bij de gate waar u uitkomt zodat de honden direct aan hen overgedragen kunnen worden. Zo sluit u uw vakantie positief af en u helpt op eenvoudige wijze een hond een heerlijk leven te geven zoals hij/zij verdient bij liefdevolle baasjes.
Als u het leuk vindt om op deze wijze een bijdrage te leveren om het leed van de Spaanse hondjes te verminderen neem dan contact op met
Rineke van de Waal
Ace-Nederland
Rineke-ace@live.nl
0187-846 853
06-22987165
Wij danken u bij voorbaat namens alle Spaanse hondjes.
Namens alle vrijwilligers van Ace Nederland
Sandra Manasse