Vakantiewerk Aangeboden In Frankrijk

Op een gezellige naturisten camping in het hart van de Dordogne met nederlandse eigenaar word nog gezocht naar (vakantie) medewerkers.
o.a. voor bar, restaurant, campingwinkel en het animatie team.
Kan je deze zomer voor minimaal 4 weken (of langer) en wil je werken in een jong team, mail dan naar casloot@zonnet.nl

Misschien een vreemde vraag, maar moet je dan zelf ook naakt? :unsure:

hoi,
het is geen vreemde vraag, ik hoor hem vaak.
Het is een naturistencamping waar 98% nederlanders zonder kleren rondlopen,zwemmen en een biertje op het terras drinken.
Als je werkt gebeurd dat meestal gekleed, zeker in de winkel of in het restaurant.
Bij b.v. kinderanimatie kan het ook zijn dat je spelletjes doet in het zwembad of op de zeephelling, wil je zelf niet uit de kleren dan voelt dat als een vreemde eend in de bijt.
Vorig jaar was er personeel dat niet uit de kleren wilde en die voelde zich toch ongemakkelijk.
Een naturistische instelling is dan ook een must.
Zwemmen gebeurd trouwens altijd zonder kleren.

heb je nog vragen mail dan gerust naar: casloot@zonnet.nl

hmmz daar zullen vast niet veel jongeren werken :slight_smile:

De leeftijd van het personeel varieert tussen de 17 en 24jr

jammer dat ik niet van die aard ben anders zou ik wel een poging hebben gedaan :slight_smile: :blink:

Hmm ja, werken in Frankrijk is zeker leuk, maar ik zou toch niet uit de kleren gaan…

Voelt raar! <_<

Heb je misschien ook voor een heel jaar werk ?? want wij willen graag op een camping werken maar dan voor vast.
Wij zijn een ervaren man en vrouw + een dochter
Met veel ervaring op campings , vooral horeca maar ook veel meer.