:FRANCE: Naturisten camping in de dordogne is nog op zoek naar 2 meiden voor het kinder animatie team.
Lijkt het jullie leuk om in een jong team te werken en wil je meer info ?
mail dan naar : [EMAIL=“casloot@zonnet.nl”]casloot@zonnet.nl:cool:
Er zijn, denk ik, nog genoeg mensen die vakantiewerk zoeken. Maar misschien dat een naturistencamping voor sommige mensen wat ongewoon is.
Misschien kan je wat meer informatie geven?
zoals gevraagd, hier wat meer informatie,
Wat is Naturisme
Samen rustig en ongestoord genieten van vrijheid, vrolijkheid en de frisse bries op je huid. Geen gedoe met natte badkleding op je blote lijf. Gewoon streeploos bruin worden. Het maakt niet uit waar je vandaan komt, welke religie je hebt, of je dik of dun, jong of oud, donker of licht van huidskleur bent. Een plek waar je respect hebt voor elkaar ongeacht iemands achtergrond. Wederzijds respect en respect voor de natuur en het milieu staan hoog in ons vaandel.
Ruime 1,9mln nederlanders receeert regelmatig naakt op strand/vakantie of sauna, ong.70.000 naaktrecreanten hebben zich aangesloten bij de vereniging NFN.
Wat doe je zoal op een “naakt” camping:
wat ons gezin betreft, vakantie vieren,zwemmen,vollyballen,een biertje drinken op het terras,keuvelen,een praatje maken,lekker eten in het restaurant.
Natuurlijk kan je ook de omgeving bekijken,canoen,kastelen/grotten bezichtigen enz.
Sinds 1994 kom ik 2a3x per jaar in frankrijk op dit geweldig terrein,
de kinderen nu 17&20 gaan ook nog steeds mee en hebben een band opgebouwd met de vaste bewoners/eigenaars die ook nederlanders zijn.
Wat betreft het werk op zo’n camping,
Het animatie team zorgen voor de kleinere onder ons, er komen veel gezinnen met jonge kinderen tussen de 3-12jr
Eeen ochtend progamma, een middag progamma die jezelf voorbereid en uitvoerd, dit kan zijn knippen/plakken, schminken,verven,zwemspel in het zwembad,picknick in het bos en veeeeel meer, kom maar op met jullie creativiteit.
Ja, dit is wel een naturistencamping en de meeste activiteiten gebeuren dus zonder kleren, je moet dus wel naturist zijn of er geen probleem mee hebben bloot te zijn.
Als je denkt, zijn daar wel andere van mijn leeftijd, wel ik kan je zeggen dat het overige personeel (bar/restaurant/winkel/keuken) ook tussen de 18-25jr zijn, ook de jongere tak van de nfn, de jnfn (jongere groep 15-25jr)zijn dit jaar met zo’n 100 personen 2 weken op deze camping met vakantie, bere gezellig dus
wil je nog meer weten ? mail gerust
Hallo allemaal,
via deze site ben ik aan vakantiewerk gekomen in Zuid-Frankrijk. En echt t was geweldig. Mochten jullie voor volgend jaar nog geen vakantieplannen/werkplannen hebben en je ziet hier een berichtje van Terme d’Astor; meld je dan meteen aan!!
De mensen daar zijn super aardig en je krijgt er kost en inwoning en ook nog eens betaald.
En bovendien verzekerd van mooi weer B) !!
Ik wil Kees bedanken omdat hij mij in contact heeft gebracht met deze camping…
Groetjes, Yvonne
Wie heeft nog ervaring met werken op een naturistencamping ?
We zijn echt wel nieuwsgierig !
deze advertentie titel was voor het seizoen 2006 maar uiteraard wordt er ook voor de zomer 2007 weer mensen gezocht.
En al zoek ik mensen die wil gaan werken op een naturisten camping in bv. aniamtieteam of winkel of restaurant, ik blijf ook altijd een bezige bij en kan niet stil zitten.
In de 3 of 4 weken dat ik vakantie heb ga ik naar mijn vaste stek in de Dordogne, ook daar ga ik aan de slag aan mijn eigen optrekje en als liefhebberij verzorg ik het zwembad.tussendoor nog een disco’tje verzorgen of een storing verhelpen.
Ook een schotel uitrichten zodat de gasten rtl4 kunnen kijken draai ik mijn hand nie voor om.
druk,druk,druk dus in de vakantie, wel leuk