Nederlandse naturistencamping in het hart van de Dordogne zoekt voor de zomer een oppas/aupair voor 2 kinderen waarvan er 1 gehandicapt is.
Lijkt het je wat om een paar maanden te werken als oppas/aupair in combinatie met camping mail dan voor meer informatie naar [EMAIL=“casloot@zonnet.nl”]casloot@zonnet.nl
**Samen rustig en ongestoord genieten van vrijheid, vrolijkheid en de frisse bries op je huid. Geen gedoe met natte badkleding op je blote lijf. Gewoon streeploos bruin worden. Het maakt niet uit waar je vandaan komt, welke religie je hebt, of je dik of dun, jong of oud, donker of licht van huidskleur bent. Een plek waar je respect hebt voor elkaar ongeacht iemands achtergrond. Wederzijds respect en respect voor de natuur en het milieu staan hoog in ons vaandel.
Ruime 1,9mln nederlanders receeert regelmatig naakt op strand/vakantie of sauna, ong.70.000 naaktrecreanten hebben zich aangesloten bij de vereniging NFN.
Wat doe je zoal op een “naakt” camping:
wat ons gezin betreft, vakantie vieren,zwemmen,vollyballen,een biertje drinken op het terras,keuvelen,een praatje maken,lekker eten in het restaurant.
Natuurlijk kan je ook de omgeving bekijken,canoen,kastelen/grotten bezichtigen enz.
Sinds 1994 kom ik 2a3x per jaar in frankrijk op dit geweldig terrein,
de kinderen nu 17&20 gaan ook nog steeds mee en hebben een band opgebouwd met de vaste bewoners/eigenaars die ook nederlanders zijn.
het werk,
als aupair heb je de zorg voor 2 kinderen 13-10jr de jongste is lichamelijk gehandicapt.
Een rijbewijs is handig al je ergens met de kinderen naar toe wil.
Op de camping is veel vertier en zij willen graag zwemmen of meedoen met de activiteiten , de jongste moet daar mee geholpen worden.
Ja, het is wel een naturistencamping dus de activiteiten op de camping is meestal zonder kleren, je moet dus wel naturist zijn of er geen probleem mee hebben bloot te zijn.
Heb je er zin in ? mail dan voor meer info
via deze site ben ik aan vakantiewerk gekomen in Zuid-Frankrijk. En echt t was geweldig. Mochten jullie voor volgend jaar nog geen vakantieplannen/werkplannen hebben en je ziet hier een berichtje van Terme d’Astor; meld je dan meteen aan!!
De mensen daar zijn super aardig en je krijgt er kost en inwoning en ook nog eens betaald.
En bovendien verzekerd van mooi weer B) !!
Ik wil Kees bedanken omdat hij mij in contact heeft gebracht met deze camping…
Het was misschien wel leuk hier eventjes de URL van de website te plaatsen van je naturistencamping. Zo hebben anderen, die niet op zoek zijn naar een job, maar wel naar een camping, er hopelijk ook wat aan.
En alvast veel succes met het vinden van een fantastische aupair !
En bedankt dat je hiervoor dit forum wil gebruiken !