Goedendag:)
Voor in de zomervakantie van 2011 ben ik opzoek naar een leuk baantje met paarden. Het liefste ergens in het buitenland, maar gewoon in nederland is ook leuk.
over mij:
Ben een vrolijke jonge meid van 17 jaar (op dat moment 18!) Monteel rij ik 7½ jaar paard (sinds mijn 9e/bijna 10e). Ik rij dressuurmatig, maar ook springen en buitenrijden zijn grote hobby’s van mij.
Naast de paarden ben ik nog vollop aan het studeren, doe de MBO opleiding Laboratorium Techniek, zit momenteel in het 2e jaar (4jarige opleiding)
Ik zoek:
- een leuk zomer baantje voor een periode van 1 tot 2 maanden (ivm mijn vakantie).
- Ergens waar ik in de natuur met paarden bezig kan zijn (en de werkzaamheden die daar bij horen uiteraard)
- Kost&Inwoning
- Naast de kost&inwoning een net salaris (liefste minimumloon)
Vragen zijn altijd welkom:)
Vriendelijke groet,
Elise
Helaas zal je vaak echt geen salaris verdienen en mag je blij zijn met kost en inwoning. De reis erheen is ook voor je eigen rekening. Het hangt wel van het werk wat je doet af maar een minimum loon naast kost en inwoning… denk dat de mensen in de rij staan voor zo een baantje. Feitelijk zou dat doordat je geen huur hebt en geen eten hoeft te betalen heel dik boven dat minimum loon liggen ook.
Wat zakgeld is realistischer. Meestal is dat niet veel.
kijk eens op: www.yardandgroom.com =) Zo ben ik vorig jaar aan werk gekomen in Sydney/ Australia
Idd dokiduin heeft gelijk, Yardandgroom is heel goed. Maar idd, verwacht geen salaris. Kost en inwoon waarschijnlijk wel en als je in een toeristische plaats werkt mogelijk ook wel fooien, maar daar zal je het mee moeten doen. Ik heb vorig jaar in Roemenië gezit, dat was enkel kost en inwoon en fooien. Nu zit ik in West-Australië, stoeterij dus geen toeristen en dus helemaal geen geld. Voor volgende zomer in Portugal krijg ik wel zakgeld.
Die twee eerste komen beiden van yardandgroom, Portugal heb ik via contacten die ik vorig jaar in Roemenië opdeed.
Op Help Exchange vind je zeker ook wat dingen met paarden - ook voor een kortere termijn, wat op yardandgroom vaak moeilijker is - maar die zijn sowieso onbetalend. Uiteindelijk doe je zoiets toch vooral voor de ervaring, het mooie weer en de mogelijkheid om je talenkennis te verbeteren, niet?