Vakantiemaatje gezocht voor zonvakantie in september

Hallo,
Ik zou in september een weekje naar Alanya gaan met een kennisje, maar helaas heeft ze afgezegd… Ik ben dus opnieuw op zoek naar iemand die mee wil naar de zon!
Overdag strand of zwembad, een keertje een excursie, en 's avonds winkelen en terrasje. Niets moet en alles mag.
Ik ben een vrouw van 46, zoek een vrouw als reisgenote maar de leeftijd maakt me verder niet uit, het is belangrijker dat we een leuke vakantie hebben.
Ik wil het liefst naar Alanya in Turkije, heb al een hotel op het oog, maar alles is uiteraard bespreekbaar. Datum staat nog niet helemaal vast, zolang het maar in september is. Overigens is een groep ook prima!
Ik hoor graag van jullie, groeten Monica

hoi ik ben Nienke ben 27 wel wat jonger dan je en zoek ook reisgenote in sept.
ik ben vorig jaar in sergen appartement geweest in alayna wat ook goed is bevallen.
Nou ik hoor het wel

gr nienke

Hoi Nienke,
Leeftijd is geen probleem hoor!
Ik wil graag naar dat hotel wat ik al had uitgekozen, ik ben daar 2x eerder geweest en ik vind het altijd prettig als ik het ergens al ken.
Het is een kleinschalig hotel, zwembad op het dakterras. Halfpension, goede keuken in buffetvorm.
Vind je dat wat?
Groetjes Monica

hallo mijn naam is mirjam mogen in sergen ook een hond?

Hoi,

Ik zoek ook nog een reisgenote(n).
Wil ook graag in sept.
Ik ben martine en ben 36.
Ik hoor het wel!!

Groetjes Martine.

Hoi!

Ik, vrouw, 32, uit Groningen, heb ook wel zin om er even tussenuit te gaan in september! Is er al iets in de planning? Ik kan van 16 t/m 29 september. Relaxen, excursie(s), terrasjes, rondhobbelen, ik vind het leuk :slight_smile:

Hey samhall,

Zin om samen te gaan?ik heb nog geen vakantie gepland,dus zal wel kunnen in die periode!
Ik hoor het wel van je.

Groetjes martine.

Hoi,

Zijn er al plannen…? Ik zie dat de oproep een week geleden is geplaatst. Ik ben wel wat ouder (49). Ik hoor graag.

Yvonne

hallo met mirjam wij zijn bezig met nog 2vrouwen nog geen plannen gemaakt maar morgen tel contact ik ga zelf 30 of 31 augustus naar alanya wij vinden het leuk om met meer vouwen tegaan ik zelf ben 52jaar maar zo voel ik mij niet leeftijd maakt niets uit!!! groetjes mirjam p.s. zou jij mij jou telnr kunnen geven dat gaat allemaal sneller

hallo Yvonne ik heb jou een mailtje gestuurd? heb jij nog zin om meetegaan vandaag ga ik een rondje bellen en jij bent helemaal niet oud 49 je zit in de bloei van je leven. ik hoor vnajou groejes mirjam

hallo Yvonne je bent niet oud hoor je bent in de bloei van je leven wij hebben allemaal verschillende leeftijden ik heb je al een mailtje gestuurd maar nog niets vernomen vind je het nog gezellig om meetegaan? ik ga vanavond een rondje bellen heb jij ook een telnr voor mij groetjes mirjam

Hoi, ik las dat jullie 30 of 31 augustus willen gaan en dat is te vroeg voor mij. Ik wil graag half of eind september, dus helaas. Het had mij wel leuk geleken. Kan ik hier ook een prive-mail sturen, want ik vind het niet prettig om mijn telefoonnummer zomaar “openbaar” te maken…

Yvonne

Ben Bianca 31 jaar en ga vaak naar Alanya . Vrienden van mij runnen daar restaurant . Heb d’r een goede vriend wonen <3 Hihi.
Ik hou er van om lekker naar strand te gaan,terrasje, uit eten, filmpje, uitgaan gewoon genieten.
Ik heb gekeken maar hotel is onbetaalbaar.
Heb Nederlandse en Turkse connecties daar voor soms ook Turkse prijzen.
Scheelt een hoop.
En samen us nog voordeliger.
Ben ook met mirjam aan het kijken voor betaalbaar appartement ,

Hi Monica,

Ik wil graag begin sep even lekker een weekje relaxen onder de zon. Heb jij inmiddels iemand gevonden?

Groetjes,

Marga