Hallo allemaal,
mijn naam is Talitha en ik ben 18 jaar.
Ik ben deze zomer op vakantie geweest naar Alanya.
Vorig jaar heb ik een jongen gezien die aan de overkant werkte.
Ik herinnerde hem nog dus ik had hem toegevoegd op fb en we begonnen te praten.
We hadden elkaars nummer uitgewisseld en praatten af en toe wel eens.
2 maanden voordat ik zou komen whatsappte ik hem en vroeg hij wanneer ik naar Alanya zou komen,
van het 1 kwam het ander en hadden we leuke gesprekken en hij zei dat hij me miste en niet kon wachten om mij te zien.
De dag dat ik naar het vliegveld ging met mn familie heb ik hem een berichtje gestuurd en hij zei dat hij zo blij was dat ik kwam,
en dat ik meteen moest zeggen als ik bij het hotel aangekomen. Inmiddels was het al laat in de avond.
Ik stuurde hem een berichtje dat ik er was en hij zei dat ik vast wel moe zou zijn van de reis en beter kon gaan slapen,
en dat we elkaar de volgende dag konden zien.
De volgende dag gingen ik met mn familie Alanya verkennen (we zijn er inmiddels al 4 x geweest).
In de avond stuurde hij een berichtje dat hij me miste en waar ik nou bleef.
Ik heb alles aan mn moeder verteld dus we gingen met zn allen naar dat restaurant toe.
Dat broertje van hem herkende me al meteen, terwijl ik hem nog nooit gesproken heb,
en heeft me 1 maand van tevoren dat ik naar turkije zou toegaan toegevoegd.
Ik zou bijna denken dat hij over mij verteld heeft haha maarja anyways,
Die jongen kwam meteen naar me toe en we knuffelden elkaar en vroeg hoe het met me was.
Het was een hele leuke avond, en hele aardige en gekke familie die daar werkt met iedere avond een show.
De avond erna vroeg hij of hij me kon zien maar ik mocht niet alleen weg dus mijn moeder zei dat het een goed idee was als mn nicht mee ging.
Hij vond het wel goed en nam ook een neef van hem mee die daar ook werkte.
We gingen naar het kasteel van Alanya met zn vieren en het uitzicht was heel mooi.
Hij heeft wel erg veel humor moet ik zeggen haha.
Er was 1 bankje aan de linker kant en 1 aan de rechter kant dus ik en die jongen gingen daar zitten en hij hield me de heletijd vast.
Hij vroeg of ik hem gemist had en van hem hield en draaide mijn hoofd naar de zijne en gaf me een kus.
Voor mijn gevoel was het een hele leuke avond dus toen ik terug kwam appte ik hem en zei ik dat ik t heel leuk vond.
En toen zei die in het engels: echt? en toen zei ik ja waarom zou ik het anders zeggen.
Toen zei hij daarna opeens dat ik koud tegen hem was dus ik begreep niet wat ik verkeerd had gedaan.
Ik gaf antwoord terug aan hem en zei wat er dan is en toen zei die geen probleem askim.
Soms vroeg hij waarom we niet daar aten in het restaurant en dat hij me heel graag wou zien.
Maar ik was met familie en gingen vaak leuke dingen doen dus ik kan niet altijd komen of reageren.
Hij liet me slecht voelen door te zeggen dat ik niet kom en dat hij dat niet leuk vind.
De ene keer vroeg ik of hij kon en zei hij steeds dat hij niet weet wanneer hij klaar is met werken,
en zei ook dat ie moe is om te lopen en dat soort dingen.
Ook zei ie dat ie geen geld heeft maar dat maakte mij voor niks uit, maar voor hem blijkbaar dus wel.
En we hadden soms een beetje veel gedoe op whatsapp enzo.
De laatste dag ben ik naar hem toe gegaan de laatste dag voordat ik wegging.
Ik wou nog even afscheid nemen, en zei ook tegen hem dat ie altijd druk is,
en toen zei hij dat het leven hard is. Maargoed, mn broertje ging met me mee.
Hij maakte ook grapjes met me broertje. We hebben samen nog een foto met elkaar gemaakt.
Hij wenste me een fijne reis en toen ik thuis kwam antwoordde hij soms wel soms niet.
Was er erg kapot van dat mn hele vakantie om hem draaide en niet veel lol kon hebben.
In de tussentijd hebben we nog met elkaar gesproken, maar later heeft hij me geblokkeerd op whatsapp,
en op facebook verwijderd en waarom? I dont know why…
Als ik wat stuur op fb dan geeft ie wel antwoord heel vreemd…
Ik wou duidelijkheid dus ik stuurde hem of hij vrienden wou blijven of meer dan vrienden…
Hij zei dat het beter was om vrienden te blijven en heeft ook al aangegeven hiervoor al dat de afstand moeilijk voor hem is.
Dat begrijp ik ook wel maar hij gaf veel gemixte signalen af en wist ook niet meer wat voor en achter was.
Toen ik vroeg hoe t ging zei ie dat het niet goed ging omdat hij geld problemen en school problemen heeft.
Paar dagen geleden sprak ik hem weer en t was een goed gesprek.
Maar toen ik zei dat ik hem miste gaf hij geen antwoord terwijl die dat eerst wel deed toen ik terugkwam.
Het is een lang verhaal maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Liefs,
Talitha