Vakantiebeurs 2011 // Kletstopic

Deze week vindt de Vakantiebeurs plaats (dinsdag 12 tot en met zondag 16 januari) in de Jaarbeurs in Utrecht. Ben jij van de partij?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

=======================================

Wereldwijzer op de Vakantiebeurs
Voor de derde keer is Wereldwijzer Reisforums aanwezig op de Vakantiebeurs. Je vindt onze stand in Hal 1 (Verre Reizen). Kom gerust langs voor een hapje en een drankje!

Wereldwijzer Rugzak
Dit jaar heb je de mogelijkheid om een heuse “Wereldwijzer Rugzak” op de stand aan te schaffen. Deze rugzak heeft de opdruk “Wereldwijzer Reiziger”. We hebben er maar vijftig, dus wees er snel bij als je er eentje wilt! Hieronder vind je een foto van de Wereldwijzer Rugzak. Ze zijn er in oranje en in donkerblauw.

Over de Vakantiebeurs
De Vakantiebeurs wordt gehouden van woensdag 12 t/m zondag 16 januari. Je vindt er informatie over nagenoeg alle landen wereldwijd. De Vakantiebeurs wordt gehouden in de Jaarbeurs van Utrecht.

Openingstijden Vakantiebeurs
Woensdag 12 januari: 10.00 - 18.00 uur
Donderdag 13 januari: 10.00 - 18.00 uur
Vrijdag 14 januari: 10.00 - 21.00 uur (avondopening)
Zaterdag 15 januari: 10.00 - 18.00 uur
Zondag 16 januari: 10.00 - 18.00 uur

.

Nee, 't is zo ver vliegen vanuit Tokyo…

ja donderdagmiddag

Wie is al naar de Vakantiebeurs geweest en wie gaat nog?

Bijgaand een foto van de Wereldwijzer stand!

nee, te vaak geweest en te weinig innovatie/uitdaging om nogmaals te gaan.

Hier nog een foto!

Leuke foto’s! Wie is er al langs de Wereldwijzer stand geweest? Ik hoorde dat 2 deelnemers van de fotoquiz langs waren gegaan :smiley:

Twee dames, apart van elkaar, kwamen bij Kiki op de stand vertellen dat ze meededen met de fotoquiz; ze hadden de foto nog niet geraden…

Wij (pa3fii),Jan en ik dus gaan zaterdag.
We komen zeker de stand even opzoeken.

In welke hal staan jullie? Heb het wel ergens zien staan,maar kan het niet meer vinden.

Hal 1
Vandaag niet super druk maar erg gezellig. We staan nu met z’n 4en en de mensen zijn erg enthousiast

We komen zaterdag ook nog even langs

Dank je wel.

Sta zelf bij Vacanceselect.nl cq Selectcamp hal 7 .
Morgen een vrij dagje en ga sowieso effe naar Utrecht om zelf een keer over de beurs te waggelen:zon02:
Als jullie het goed vinden , kom ik ook effe langs de wereldwijzer stand :wink:

Ciao tuti

Ik kon mijn bezoek aan Nederland helaas niet lang genoeg maken om nog langs te komen op de beurs, had het graag gedaan. :frowning:

Lekker druk hier nu op de Vakantiebeurs. Veel leden die langskomen voor een praatje, hapje en drankje. Erg gezellig!

Vandaag staan we met Catuja, kingfishererik, Truus, Wim en ondergetekende.

Sent from my HTC Desire using Wereldwijzer App

Jammer, ik had de beurs graag willen bezoeken, maar tja drukke werkzaamheden… succes de komende dagen!

Was vandaag op de vakantiebeurs en gezellig praatje gemaakt met Catuja…
Was nog niet zo druk maar misschien later nog… Leuk om eens een paar mensen in levende lijve te zien!

We hebben vandaag heel hal 1 doorgelopen , maar we konden de stand niet vinden…
Of we zijn er voorbij gelopen…
Of zijn jullie verhuisd ?!

ook wij hebben de hele hal doorlopen en ook wij konden jullie stand niet vinden !!!

…wij zijn donderdag geweest en mochten er een presentatie (foto’s op groot scherm en interview) houden over Myanmar!