Fotogallery: Vakantiebeurs 2007

Van woensdag 10 t/m zondag 14 januari kun je weer terecht in de Jaarbeurs te Utrecht voor de 2007 editie van de Vakantiebeurs. Op 9 januari was er al een aparte dag voor handel en pers, waar de Wereldwijzer.nl Redactie bij was. We hebben er o.a. foto’s genomen om de bezoekers van Wereldwijzer.nl alvast de sfeer te laten proeven voor zowel diegenen die er heen gaan, als voor eenieder die geen gelegenheid heeft om de Vakantiebeurs te bezoeken. Je kunt bij elke foto je commentaar geven.

Je vindt de foto’s in de Vakantiebeurs 2007 Gallery (of klik hier voor een slideshow).

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/574/medium/100B8760.JPG

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/574/medium/100B8790.JPG

Super leuke foto’s! Vind het gewoon jammer dat ik niet in Nederland ben! Wellicht volgend jaar rekening mee houden, als ik Nederland toch een keer in de wintermaanden wil bezoeken… :smiley: Is dat altijd rond dezelfde data?

Hey, misschien stom vraagje, maarreuh… Heeft Wereldwijzer.nl daar ook een stand?! Zou wellicht best passen… Of niet?

Liefs,
Carolina

We hebben er geen stand, maar we gaan zeker kijken naar de mogelijkheden voor volgend jaar!

Interessant! :slight_smile:

Ik zie het wel voor me, enkele computers met i-netaansluiting en dan laten zien wat Wereldwijzer allemaal doet! :smiley:

Liefs,
Carolina

Jaaaaaaaaaaaaa Carolina, dat zie ik ook wel zitten. Eigenlijk zou dat ook moeten op zo’n beurs, zodat iedereen weet waar ze info kunnen vinden die niet in de diverse brochures zijn te vinden. Ervaringen van anderen zijn toch vaak belangrijk voordat men een reis of bestemming boekt.

Precies! Dat lijkt mij ook super nuttig. Dat maakt informatie ook mensenlijker en niet alleen maar om iets (een bepaalde plek of een bepaald land) te promoten.

Daarbij kan dan ook het gebruik van de site gemakkelijk uitegelegd worden, ook voor mensen die wellicht niet zo handig zijn met de computer.

Liefs,
Carolina

zondag ook maar eens naartoe gaan :slight_smile:
mooie foto’s!

sjaak

www.wereldrondreis.eu