In januari is het weer zover: De Vakantiebeurs. Het startschot voor een nieuw seizoen. Uiteraard gaan Xander en ik weer op persdag en 1e dag voor bezoekers er naar toe om foto’s te nemen, wat te filmen en wat bij te kletsen.
Wie gaat er nog meer naar de Vakantiebeurs? En wie is er al vaker geweest? Beviel het?
Ik ben nog nooit geweest en daar ik deze januari niet in Nederland ben, zal het nu dus ook weer niet lukken. Ik heb wel vaker de intentie gehad om te gaan, maar op de één of andere manier is het er nooit van gekomen.
Ik ga er in ieder geval naar toe. En als het lukt ook een paar dagen Djerba promoten in de stand van Azur Reizen die speciaal hun reisleider voor dit doel naar Nederland halen. En natuurlijk zal ik ook weer een aantal leden van de Djerba Groep daar treffen. Wordt weer super gezellig daar.
Ik ga vrijwel elk jaar even een kijkje nemen op de Vakantiebeurs, werk in het toerisme dus vind het altijd erg interessant.
Wellicht dat ik dit jaar ook weer ga. Mocht dit zo zijn, dan zal het de vakdag worden, want dan kan er ff lekker bijgepraat (lees: bijgedronken) worden met bekenden uit de reiswereld.
Ik vind er altijd een erg gezellig sfeertje hangen…
Ik vrees alleen dat EVA Airways er niet staat, maar mijn oude werkgever Kuoni is dit jaar wel aanwezig…
Voor de geínteresseerden.
De redactie van WW is er op de vakdag en op de 1e dag (voor bezoekers) net als vorig jaar. Hier proberen we mensen van de reiswereld te interviewen, maken we korte filmpjes, veel foto’s en komt er een uitgebreid verslag
Zijn al 3 keer geweest en gaan volgend jaar weer, al is het maar om onze vrienden uit hethotel weer te zien en de turkse sfeer te proeven. Kijk er nu al naar uit.
Ik werk net als vorig jaar voor ACSI (campinggidsen) op de beurs! Dit jaar maar 2 dagen: op vrijdag en zondag.
Dit is nu de derde keer dat ik er sta (de eerste keer voor vacansoleil). De sfeer is goed!
Ben inmiddels al vele jaren “verslaafd” aan de fantastische Vakantiebeurs: aanrader !!! Je kan er dagen rondlopen, zo groot. Een must voor iedereen in de reiswereld (vakdag!!!) en iedereen, die graag reist! En vaak ook mogelijkheden om een reismaatje te vinden via advertentiebord, e.d. Hoewel, dat is mij nog nooit gelukt … Dus als er nog leuke “reisdames” zijn met veel vrije tijd
Ik vertrek a.s. maandag naar Nederland om voor het La Cartuja de Cazalla op de beurs te staan. Dus als je meer wilt weten over dit hotel/cultureel centrum, over Cazalla de la Sierra en de Sierra Norte de Sevilla, ben je van harte welkom om me op te komen zoeken. Je vindt me op de stand van Andalusië, hal 8, standnr. 08D038. Tot ziens!
Heerlijk om daar rond te lopen, we gaan daar wel elk jaar een dagje naartoe om vast de vakantiesfeer te proeven.
Meestal hebben we onze reis al geboekt maar halen daar altijd nog allerlei info op voor de plekken die we in onze vakantie gaan bezoeken, je krijgt er altijd wel weer leuke tips.
Dus vrijdag gaan wij vast “proeven” van de vakantie.