Vakantiebeurs 2011 // Kletstopic

Er staat een grote stand van GWK, met blauwe trappen waar ze treetje op treetje af spelen. Daar staan wij naast (dat zoekt makkelijker).

Ja, wij gaan zondag. Het is weer al een paar jaar geleden dat we op de vakantiebeurs zijn geweest. Kijken hoe het nu is.

Vandaag staan Milou, Truus en ik er.

Nog 3 dagen te gaan :slight_smile:

En morgen? Hihihi.

Wij gaan morgen en zal vast nog wel even een kijkje komen nemen op jullie stand. In ieder geval heel veel succes gewenst en nog even volhouden he Jeroen. :wink:

hallo allemaal,

wij gaan eind van de dag voor het eerst naar de vakantiebeurs en hopen jullie daar ook te treffen.

Ben benieuwd!!

Groetjes Lae-titia Giling
www.faharifoundation.com

Morgen staan hier Robert (Mexico, cambodja), Kiki, Milou en ik.

Tot morgen :slight_smile:

Sent from my HTC Desire using Wereldwijzer App

jeuhhh lid thx ff rond kijken !!

Ik heb het uiteindelijk gevonden , maar had helaas geen tijd meer en moest terug naar onze eigen stand…
Nog 2 dagen , mischien dat het me toch nog lukt om er even langs te gaan en uiteraard even een pitstop te maken :wink:
Iedereen is natuurlijk ook welkom om even in onze stand een kijkje te nemen hal 7 Vacanselect , ik sta zelf bij Selectcamp om de nieuwe trend in camperen ‘Glamping’ te laten zien :slight_smile:

Weer een nieuwe dag op de Vakantiebeurs! Het is alweer gezellig druk :slight_smile:

Ook wij hebben heel hal 1 doorgelopen en jullie niet gevonden.We hebben die blauwe trappen wel gezien,maar zijn er langs gelopen en hebben jullie niet opgemerkt.
Jammer,volgend jaar weer nieuwe kansen.

Nou, wij hebben het wel kunnen vinden en gezellig even bijgebabbeld met Jeroen en anderen en nog weer anderen die ik alleen van naam kende van het topic zoekplaatje… leuk hoor!

Volgend jaar weer?

Volgend jaar weer!

Vandaag staan op de stand Kiki, Bianca (Spanje), Marcella (Nicaragua) en ik.

OK. Noteer mij dan maar voor donderdag 12 januari 2012 :slight_smile:

Ik kom ook, en je weet het: Als jij genoeg sponsoren vind gaan wij als Turkijeforum wel staan lol2!!!

Nee zonder dollen: We zijn er!!!(als je ons volgend jaar weer nodig hebt)

Staat allemaal genoteerd :smiley:

Op dit moment wordt het al een stuk rustiger. Marcella doet zometeen voor de vierde maal mee met de GWK quiz!

maar zo te lezen is het meer van treetje af dan treetje op? :lol:

Gr. Frank

Als ook niet moderators/forumbeheerders mee mogen helpen om een dagje of wat op de stand te staan… ik hou me ook aanbevolen hoor, maargoed, dat heb ik al wel vaker aangegeven. Wie weet!!!

Was trouwens leuk om even Roberts en Frank34 te hebben gezien gisteren. :thumbsup:

De Vakantiebeurs zit er weer op. Het was weer erg gezellig! Kiki en ik hebben het busje volgeladen en zijn weer onderweg naar Nijmegen. Nog even uitladen daar en dan kunnen we er weer een jaar tegenaan.

Dat je nog voeten over hebt Jeroen. Ik moest ze gisteren na één dag al hoog leggen :wink: Vond het erg leuk om te doen en andere leden te zien en stel me voor volgend jaar weer beschikbaar.

…eindelijk de usb kabel van m’n spiegelreflex gevonden (weer een speciale uitgang), dus beetje laat, maar heb nog een paar foto’s van de Vakantiebeurs :smiley: