Vakantiebaantje met paarden

Hoi,

Ik ben op zoek naar een vakantiebaantje met paarden. In mijn geval wil ik dan ook nog naar een Engels-talig land, het liefst Groot-Brittannië, maar Amerika kan ook. Ik spreek vloeiend Engels -ik heb m’n Cambridge certificaat Proficiency gehaald, mocht dat relevant zijn- en rijd al sinds m’n zesde paard. Ik kan goed met kinderen omgaan. Ik heb op het moment een Arabier dus ik ben temperamentvolle paarden gewend. Ik ben 18 jaar, en oh ja, een meisje.

Ik weet niet echt hoe ik naar een dergelijk baantje moet zoeken, dus als iemand een interessante site heeft of iets anders, kan dat best van pas komen.

Met vriendelijke groetjes,

Iris

Probeer dat eens: http://www.yardandgroom.com/

Maar pas wel een beetje op, ik heb al eens ergens een hele dag gewerkt, niet betaald gekregen en de baan aan m’n neus voorbij omdat ik een contract wilde, en de baas blijkbaar niet al haar belastingen betaald. Dat was in Northamptonshire. In mijn beleving is het een redelijk hard wereldje hier, en helemaal als je er dus voor naar een ander land wil, loop je wel een beetje het risico om gebruikt te worden. Heb je zelf niet contacten in Nederland die contacten in Engeland of Amerika heeft? Bijvoorbeeld een handelsstal ofzo, die kan je misschien wel ergens aan helpen :slight_smile:

Waar was dat? Welk bedrijf? Als ik vragen mag uiteraard :slight_smile: