Deze zomer wil ik eens een keer een echte, vette vakantie meemaken.
Ik zal even wat over mezelf vertellen, voor een beter beeld. Rianne is mijn naam en ik ben 19 jaar. Ik studeer in Utrecht 1e jaar Hbo. Mijn hobby’s zijn: muziek maken en luisteren, gezelligheid met vrienden, kletsen, lachen, m’n hond.
Van een vakantie verwacht ik gezelligheid, cultuur, beetje natuur, zonnetje, humor en een beleving. Ik ben nog niet zo’n ervaren reiziger, maar bereid tot veel! Mijn budget voor de vakantie schommelt rond de 1000 euro…
Met wie, waar naartoe en wat er gebeuren gaat is nog niet bekend. Wie o wie heeft er een goed idee, een leuke tip of andere opmerkingen? En wie gaat er mee!? (ik zoek iemand van mijn leeftijd of wat ouder).
Klinkt goed.
Heb je al enig idee waar je ongeveer naartoe zou willen en hoe.
Ik ben zelf ook nog opzoek naar een reismaatje. Waar ik wel op vakantie zou willen gaan is de Nederlandse Antillen maar Italie, Spanje etc zou ook prima zijn.
Ik zie vakantie echt als even er tussen uit zijn lekker aan het strand relaxen en natuurlijk een beetje rondkijken in de omgeving.
Zelf ben ik 2 jaar geleden met de auto in mijn eentje naar Italie geweest en dat was zeer goed bevallen al was het af en toe een beetje stil.
Beetje over mezelf ik ben 22 jaar oud, zing graag dus ook veel met muziek bezig. Verder graag met de auto op pad zijn.
Hoe is het in het woerdense? Ik had zelf in de planning van de zomer richting Egypte te vertrekken. Niet al te duur en erg mooi en warm land. Ben er al eerder geweest en het is me toen reuze bevallen. Ook voor de activiteiten (duiken) en oudheid is het een pracht van een land.
Vind je van het idee? Anders voeg je me toe op msn Xino_1@hotmail.com en dan kunnen we is brainstormen over hoe en wat.
vorig jaar ben ik 4 weken in thailand geweest en heb incl vliegticket nog geen 1000 euro uitgegeven.