Deze zomer wil ik eens een keer een echte, vette vakantie meemaken.
Ik zal even wat over mezelf vertellen, voor een beter beeld. Rianne is mijn naam en ik ben 19 jaar. Ik studeer in Utrecht 1e jaar Hbo. Mijn hobby’s zijn: muziek maken en luisteren, gezelligheid met vrienden, kletsen, lachen, m’n hond.
Van een vakantie verwacht ik gezelligheid, cultuur, beetje natuur, zonnetje, humor en een beleving. Ik ben nog niet zo’n ervaren reiziger, maar bereid tot veel! Mijn budget voor de vakantie schommelt rond de 1000 euro…
Met wie, waar naartoe en wat er gebeuren gaat is nog niet bekend. Wie o wie heeft er een goed idee, een leuke tip of andere opmerkingen? En wie gaat er mee!? (ik zoek iemand van mijn leeftijd of wat ouder).
Klinkt goed.
Heb je al enig idee waar je ongeveer naartoe zou willen en hoe.
Ik ben zelf ook nog opzoek naar een reismaatje. Waar ik wel op vakantie zou willen gaan is de Nederlandse Antillen maar Italie, Spanje etc zou ook prima zijn.
Ik zie vakantie echt als even er tussen uit zijn lekker aan het strand relaxen en natuurlijk een beetje rondkijken in de omgeving.
Zelf ben ik 2 jaar geleden met de auto in mijn eentje naar Italie geweest en dat was zeer goed bevallen al was het af en toe een beetje stil.
Beetje over mezelf ik ben 22 jaar oud, zing graag dus ook veel met muziek bezig. Verder graag met de auto op pad zijn.
Hoe is het in het woerdense? Ik had zelf in de planning van de zomer richting Egypte te vertrekken. Niet al te duur en erg mooi en warm land. Ben er al eerder geweest en het is me toen reuze bevallen. Ook voor de activiteiten (duiken) en oudheid is het een pracht van een land.
Vind je van het idee? Anders voeg je me toe op msn Xino_1@hotmail.com en dan kunnen we is brainstormen over hoe en wat.
vorig jaar ben ik 4 weken in thailand geweest en heb incl vliegticket nog geen 1000 euro uitgegeven.
Ik zelf heb zin om gewoon iets geks te doen, heb wel een auto maar wil graag naar het verre. Thailand is goedkoop en leuk en de rest van de landen er omheen ook:D
Ik hou zelf veel van feesten en gekke dingen doen en zou graag moe thuis komen van een vakantie met gekke verhalen en veel mensen leren kennen:D
Ik ben voor veel dingen in dus als je het erover wilt hebben kun je me altijd checken op facebook of hyves
Simoon
@ Svenvr
Jouw plannen klinken ook goed. Nederlandse Antillen lijken me erg gaaf, maar heb ik op dit moment geen centjes voor. Europa, beetje touren met de auto lijkt me heerlijk. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
Mijn vakantie is cultuur, stadjes en eventueel doorreizen, af en toe een dagje relaxen aan het water en vooral veel gezelligheid. :king:
@ Remco (Flits)
Haha, in het Woerdense alles goed hoor.
Egypte lijkt me heel mooi. Hoe wil je gaan/waar wil je heen/… Ik wil het liefste wel een vakantie waarin in veel kan zien en beleven, dus bijvoorbeeld 2 weken allinc op een resort is niet aan mij besteed
@ Simoon
Zo, dat doe je goed
Het spreekt me wel aan dat je zegt dat je met gekke verhalen thuis wilt komen en moe, haha. Maar wat heb je in gedachte?
@ Allemaal
Zondag is er een ‘meeting’ voor mensen die willen interrailen.
Ik ga daar sowieso heen, dus als jullie ook interesse hebben…!
voor mij maakt het vrij weinig uit waar…
ben in azie geweest en dat is erg chill en zeer goedkoop:)
1000 euro voor 4 weken alles incl.
daarnaast woont me vader in singapore dus lekker adresjes:P
als je zelf ideen hebt laat me weten want ik zoek eigenlijk gewoon het gekste avontuur:)
oja en daarnaast heb ik een auto tot beschikking:)
Zozo, dat is niet duur. Ik ben nooit verder geweest dan Europa, dus wat dat betreft sta ik overal voor open. Ik vind het ook spannend om verder te gaan (alleen durf ik dat al helemaal niet), maar jij bent er natuurlijk al een keer geweest en je vader woont er… Hm, ik ben overal voor in eigenlijk
Welke landen zou je willen zien/hoe lang zou je weg willen/wat voor vakantie zoek je…